پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزچه مشاغلی کمترین و بیشترین حقوق را می‌گیرند

چه مشاغلی کمترین و بیشترین حقوق را می‌گیرند

به گزارش رتبه‌آنلاین، تعیین منصقانه میزان حقوق، یکی از دغدغه‌های همیشگی کارفرمایان و متقاضیان کار است.

در هر رابطه کاری، کارفرما مشتاق است بهترین نیروهای کار را تا حد ممکن، با کمترین حقوق به توافق برای همکاری ترغیب کرده و متقاضی کارنیزدر تلاشی است که مهارت ها و تجربیاتش را با حداکثر میزان دریافتی ماهانه، دراختیار یک سازمان فرار دهد.

به دلیل فقدان معیارهایی مشخصی و فابل پذیرش برای هردو طرف، دستیابی به توافق در این مذاکره، گاه، کار بسیار مشکلی به نظر میرسد.

از سویی دیگر، نبود مرجعی برای آگاهی از میزان رایج حقوق شاغلین کشور، در رده ها، گروه ها و شرایط متقاوت شعلی، امکان برنامه ریزی برای راه اندازی یا توسعه سازمان را برای کارفرما پیچیده می کند؛ چرا که او نمی تواند بودجه استخدام نیروهای انسانی مورد نیاز برای ایجاد یا توسعه سازمان را پیش از مصاحیه استخدامی به شکلی موثق، بررسی نماید. این مساله، برای شرکت های خارجی که قصد فعالیت در ایران را دارند، دوچندان پیچیده و مشکلی است.

در طرف دیگر این مذاکره، متقاضی کار اطلاعات دقیقی از معیارهای تاثیرگذاربر میزان حقوقی ندارد. به همین دلیل با یک پیشنهاد دستی بالا، کاردریک سازمان خوب را از دست میدهد ودرعین حالی با یک پیشنهاد سطح پایین، در صورت استخدام هم، عمر همکاری اش را با سازمان کوتاه میسازد. چرا که با اولین پیشنهادیالاتر حقوقی، سازمان فعلی را ترک می کند.

 

این گزارش در سه قسمت تقسیم بندی شده و رده های شغلی به تفکیک سه رنگ “آبی”، “بنفش” و “قرمز” گردآوری شده که در نخستین گزارش، به بخش آبی به معنای “شاغلینی که مهارت تخصصی داشته و بر عملکرد فرد یا افراد دیگر نظارتی ندارد” بوده و بخش‌های مدیریتی در قسمت تفکیک “بنفش” و “قرمز” ذکر شده است.

بر اساس این گزارش، با بررسی 22 دسته شغلی در بخش آبی نشانگر آن بوده که سه دسته شغلی به نام های «منشی‌گری و امور دفتری»، «انبارداری» و «خبرنگاری» در پایین‌ترین رسته قرار گرفته‌اند ضمن آنکه «برنامه‌ریزی استراتژیک، توسعه کسب‌وکار»، «برنامه‌نویسی،‌توسعه نرم‌افزار و وب» و «نصب، راه‌اندازی و اجرا» نیز به‌عنوان بهترین متوسط درآمدی ذکر شده است.

در دسته‌های کم درآمد میانگین حقوق بر پایه یک‌میلیون و پانصد هزار تومان بوده که البته این حقوق با تفاسیر مختلف از پایه یک میلیون آغاز شده و در نهایت به 2 میلیون تومان می‌رسد.

بر همین اساس، در دسته‌های متوسط بالای درآمدی نیز میانگین حقوق بر پایه 2 میلیون و پانصد هزار تومان بوده که نقطه آغازین حقوق از یک میلیون و پانصد هزار تومان آغاز و حتی تا 3 میلیون و 600 هزارتومان نیز می‌رسد.

در ارزیابی «وضعیت اشتغال‌زایی» کشور، با بیش از هزار نفر پرس‌وجو انجام گرفته که حدود 81درصد تحت استخدام تمام وقت،‌ 7درصد استخدام پاره وقت، 7درصد کسب‌وکار شخصی و حدود 5درصد بیکار هستند.

همچنین سه‌چهارم جمعیت شاغلین به مردان اختصاص یافته و تنها 25درصد سهم زنان در میزان اشتغال کشور بوده است.

 

حسابداری، حسابرسی، مالی

بر اساس گزارش،  تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «حسابداری، حسابرسی و مالی» ابتدا شاغلینی که مهارت تخصصی داشته اما عملکرد فرد دیگری نظارتی ندارند آورده شده که طبق چارت معمول سازمانی معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون حسابدار، کارشناس مالی، حسابرس، کارشناس حسابداری، کمک حسابدارف حسابرس داخلیف کارشناس امور مالی، صندوق‌دار آورده شده است.

در بین جامعه آماری 526 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین یک میلیون و ششصدهزار تومان تا دو میلیون و هفتصد هزار تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین یک میلیون تا 1.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 2 میلیون و هشتصد هزار تومان تا 4 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

بانک‌داری و سرمایه‌گذاری

بر پایه این گزارش،  تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «بانک‌داری و سرمایه‌گذاری» ابتدا شاغلینی که مهارت تخصصی داشته اما عملکرد فرد دیگری نظارتی ندارند آورده شده که طبق چارت معمول سازمانی معمولا افرادی با سمت‌هایی همچونکارمند اداری، بانکدار، کارمند بانک، متصدی امور بانکی، حسابدار، کارشناس سرمایه‌گذاری، تحلیل‌گر مالی، کارشناس مالی، معامله‌گر و کارشناس بیمه  آورده شده است.

در بین جامعه آماری 397  نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.5 میلیون تومان تا 2.5 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌آوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.1 میلیون تا 1.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 2.5 میلیون تومان تا 4 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

تحلیل داده، تحلیل اقتصادی، تحلیل کسب‌وکار

در این راستا،  تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «تحلیل داده، تحلیل اقتصادی، تحلیل کسب‌وکار» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون تحلیلگر کسب‌وکار، کارشناس سرمایه‌گذاری، تحلیلگر مالی، پژوهشگر، کارشناس اقتصادی و کارشناس آمار آورده شده است.

در بین جامعه آماری 150 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.7 میلیون تومان تا 3.2 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2.4 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.3 میلیون تا 1.7 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3.2 میلیون تومان تا 5.7 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

برنامه‌ریزی استراتژیک، توسعه کسب‌وکار

در این تقسیم‌بندی، رده‌های شغل‌ها در بخش «برنامه‌ریزی استراتژیک، توسعه کسب‌وکار» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون کارشناس توسعه کسب‌وکار، کارشناس برنامه‌ریزی، مشاور مدیریت، کارشناس سیستم‌ها و روش‌ها، کارشناس طرح و برنامه، کارشناس برنامه‌ری استراتژیک، کارشناس توسعه بازار و کارشناس تحقیق و توسعه آمده است.

در بین جامعه آماری 214 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.8 میلیون تومان تا 3.1 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2.5 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.2 میلیون تا 1.8 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3.1 میلیون تومان تا 6.1 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

تبلیغات، مارکتینگ، تحقیقات بازار

بر همین اساس، تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «تبلیغات، مارکتینگ، تحقیقات بازار» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون کارشناس بازاریابی، نماینده علمیف کارشناس تحقیقات بازار، کارشناس فروش و بازاریابی، کارشناس تبلیغات، کارشناس بازرگانی خارجی و پژوهشگر آمار آورده شده است.

در بین جامعه آماری 239 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.5 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین یک میلیون تا 1.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3 میلیون تومان تا 5.5 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

ارتباطات و روابط عمومی

بر پایه این مطلب تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «ارتباطات و روابط عمومی» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون کارمند اداری، کارشناس روابط عمومی و مسئول دفتر مدیرعامل آورده شده است.

در بین جامعه آماری 252 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.3 میلیون تومان تا 2.2 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 1.7 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین یک میلیون تا 1.3 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 2.2 میلیون تومان تا 3.5 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

فروش، خدمات پس از فروش

لازم به ذکر است که برای تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «فروش، خدمات پس از فروش» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون کارشناس فروش، کارمند فروش، مهندس فروش، فروشندهف کارشناس فنی، کارشناس بازرگانی، کارشناس صادرات و کارشناس بازرگانی خارجی آورده شده است.

در بین جامعه آماری 328 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.4 میلیون تومان تا 2.4 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 1.8 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین یک میلیون تا 1.4 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 2.4 میلیون تومان تا 4 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

 

خرید و تدارکات

برای تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «خرید و تدارکات» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون کارشناس بازرگانی خارجی، کارشناس بازرگانیف کارشناس خرید، کارشناس تدارکاتف کارشناس خرید حارجی، تحصیل‌دار، کارمند بازرگانی، کارپرداز و کارشناس سفارشات خارجی آورده شده است.

در بین جامعه آماری 240 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.5 میلیون تومان تا 2.5 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین یک میلیون تا 1.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 2.5 میلیون تومان تا 4.2 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

تولید محتوا، روزنامه نگاری، خبرنگاری

بر پایه این مطلب،  تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «تولید محتوا، روزنامه نگاری، خبرنگاری» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون خبرنگار، کارشناس تولید مختوا، روزنامه نگار، کارشناس مختوا، ادیتور عکس، تایپیست، دبیرخبر، تولیدکننده محتوا و پایشگری سایت‌ها آورده شده است.

در بین جامعه آماری 53 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.3 میلیون تومان تا 2 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌آوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 1.5 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1 میلیون تا 1.3 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 2 میلیون تومان تا 5.9 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

 منابع انسانی

در این بخش، رده‌های شغل‌ها در بخش «منابع انسانی» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون کارشناس منابع انسانی، کارشناس اداری، کارشناس آموزش، کارشناس ارشد منابع انسانی، کارشناس امور اداری، کارشناس جذب و استخدام و کارمند منابع انسانی آورده شده است.

در بین جامعه آماری 334 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.4 میلیون تومان تا 2.5 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 1.9 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین یک میلیون تا 1.4 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 2.5 میلیون تومان تا 3.5 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

منشی‌گری و امور دفتری

بر پایه این تقسیم‌بندی، رده‌های شغل‌ها در بخش «منشی‌گری و امور دفتری» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون کارمند اداری، منشیف مسئول دفتر،‌مسئول دفتر مدیرعامل، رئیس دفتر، متصدی امور دفتری، دفتردار، مترجم و مسئول اداری، کارمند بایگانی و متصدی دبیرخانه آورده شده است.

در بین جامعه آماری 250 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.2 میلیون تومان تا 2 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 1.5 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 0.9 میلیون تا 1.2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 2 میلیون تومان تا 3 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

برنامه‌نویسی، توسعه نرم افزار و وب

بر اساس این گزارش، برای تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «برنامه‌نویسی، توسعه نرم افزار و وب» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون برنامه نویس، برنامه نویس وب، کارشناس نرم افزار، برنامه نویس اندروید، کارشناس  توسعه نرم افبزار، کارشناس فناوری اطلاعات، طراحی وب سایت، کارشناس پشتیبان فنی، مهندس کامپیوتر، طراح سایت و برنامه نویس جاوا آورده شده است.

در بین جامعه آماری 601 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.8 میلیون تومان تا 3.2 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2.5 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.2 میلیون تا 1.8 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3.2 میلیون تومان تا 5.3 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

فناوری اطلاعات، شبکه، انفورماتیک

برای تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «فناوری اطلاعات، شبکه، انفورماتیک» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون کارشناس شبکه، کارشناس فناوری اطلاعاتف کارشناس پشتیبان فنی، کارشناس IT، کارشناس فنی، کارشناس پشتیبانی، کارشناس انفورماتیک، مسئول شبکه و ادمین شبکه آورده شده است.

در بین جامعه آماری 633 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.6 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.2 میلیون تا 1.6 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

تحقیق و توسعه 

در این بخش،  برای تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «تحقیق و توسعه » معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون کارشناس تحقیق و توسعه، کارشناس ارشد تحقیق و توسعه، کارشناس پژوهش و کارشناس فنی آورده شده است.

در بین جامعه آماری 244 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.8 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2.2 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.2 میلیون تا 1.8 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

برنامه‌ریزی، کنترل پروژه

بر همین اساس تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «برنامه‌ریزی، کنترل پروژه » معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون کارشناس کنترل پروژه، کارشناس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه، کارشناس برنامه‌ریزی، مهندس عمران، مدیر پروژه، کارشناس فنی، مهندس صنایع و مسئول کنترل پروژه آورده شده است.

در بین جامعه آماری 417 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.6 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2.2 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.1 میلیون تا 1.6 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3 میلیون تومان تا 4.8 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

طراحی مهندسی، نقشه‌کشی

بر پایه این گزارش، تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «طراحی مهندسی، نقشه‌کشی» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون مهندس معمار، مهندس عمران، مهندس مکانیک، مهندس برق، کارشناس مکانیک، کارشناس فنی، کارشناس دفتر فنی، نقشه کش، کارشناس برق، کارشناس معماری، کارشناس طراحی، مهندس فرآیند و کارشناس فرآیند آورده شده است.

در بین جامعه آماری 552 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.7 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2.4 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.2 میلیون تا 1.7 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

نولید و بهره‌برداری

در  تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «نولید و بهره‌برداری» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون اپراتور تولید، مهندس مکانیک و بهره‌بردار آورده شده است.

در بین جامعه آماری 115 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.5 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌اوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین یک میلیون تا 1.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3 میلیون تومان تا 5.5 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

کنترل کیفیت، بازرسی، نظارت

لازم به ذکر است که در تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «کنترل کیفیت، بازرسی، نظارت» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون بازرس فنی، کارشناس کنترل کیفیت، کارشناس تضمین کیفیت، کارشناس فنی، مهندس ناظرف کارشناس کنترل کیفی، کارشناس کیفیت و مهندس عمران آورده شده است.

در بین جامعه آماری 246 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.5 میلیون تومان تا 2.7 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌آوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.1 میلیون تا 1.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 2.7 میلیون تومان تا 5 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

نصب، راه‌اندازی و اجرا

بر همین اساس تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «نصب، راه‌اندازی و اجرا» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون کارشناس فنی، مهندس برق، کارشناس برق، مهندس عمران، مهندس سرویس، تاسیسات، پشتیبان نرم افزار و کارشناس نرم افزار آورده شده است.

در بین جامعه آماری 90 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.5 میلیون تومان تا 3.6میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌آوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2.5 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1 میلیون تا 1.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3.6 میلیون تومان تا 7.7 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

تکنسین

بر اساس این گزارش،  رده‌ شغل‌ها در بخش «تکنسین» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون تکنسین، کارشناس فنی، تکنسی برق، مهندس برق، کارشناس تعمیر و نگهداری و تکنسی فنی آورده شده است.

در بین جامعه آماری 264 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.5 میلیون تومان تا 2.4 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌آوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 1.8 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.1 میلیون تا 1.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 2.4 میلیون تومان تا 3.9 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

انبارداری

تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «انبارداری» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون انباردار و کمک انباردار آورده شده است.

در بین جامعه آماری 77 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.2 میلیون تومان تا 1.8 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌آوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 1.5 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1 میلیون تا 1.2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 1.8 میلیون تومان تا 2.8 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

 

وکالت، مشاوره حقوقی

در تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «وکالت، مشاوره حقوقی» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون کارشناس حقوقیف ماشور حقوقی ، وکیل، کارشناس امور حقوقی ، نماینده حقوقی، کارشناس ارشد حقوقی، کارشناس حقوقی و قراردادها، کارمند دفترحانه، مشاور و کارشناس حقوقی، کارشناس امور قراردادها  آورده شده است.

در بین جامعه آماری 61 نفری این بخش، بیش از 50درصد این افراد حقوقی مابین 1.6 میلیون تومان تا 3.6 میلیون تومان را به صورت ماهانه بدست می‌آوردند که میانگین آمار این بخش بر حقوق ماهانه 2.1 میلیون تومانی متمرکز است.

البته برای 20 درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1 میلیون تا 1.6 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3.6 میلیون تومان تا 6 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید