شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزپرسپولیس و استقلال سرانجام وارد بورس می‌شوند؟

پرسپولیس و استقلال سرانجام وارد بورس می‌شوند؟

با مصوبات دولت اسناد قطعی ورزشگاه‌های مرغوبکار، کمپ حجازی بنام استقلال و درفشی فر و شهدای گمنام بنام پرسپولیس قطعی و صادر شد.

به گزارش رتبه آنلاین از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امروز آخرین گزارش‌های حسابرسی استقلال و پرسپولیس برای مجمع دو باشگاه و ورود به شورای پذیرش بورس آماده و ارائه شد.

روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس که از دو سال گذشته با تلاش و برنامه ریزی وزیر و تیم مدیریتی وزارت ورزش و جوانان و همراهی سازمان خصوصی سازی وسازمان بورس و ستاد عالی واگذاری شرکت‌های دولتی و تاکیدات رئیس جمهور آغاز شده بود، اکنون به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.

بر اساس این گزارش، حسابرسی شفاف، دقیق هم اکنون آماده است و ظرف روزهای آینده در مجامع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آخرین مرحله ورود به بازار سرمایه در دیماه امسال انجام می‌شود و کل مستندات مورد نیاز مربوط به دارایی‌های آنها از جمله اسناد قطعی ورزشگاه‌های مرغوبکار، کمپ حجازی بنام استقلال و درفشی فر و شهدای گمنام بنام پرسپولیس که با حمایت دولت قطعی و صادر شده برای ارائه به شورای پذیرش بازار سرمایه آماده گردیده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید