جمعه 14 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادی وزیر پیشنهادی اقتصاد رای اعتماد بالایی می‌گیرد

 وزیر پیشنهادی اقتصاد رای اعتماد بالایی می‌گیرد


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی اقتصاد تسلط خوبی بر مسایل اقتصادی دارد، گفت: فرهاد دژپسند می تواند رای اعتماد بالایی از مجلس اخذ کند.
به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادآنلاین، المیرا اکرمی| محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین در خصوص وزیر پیشنهادی اقتصاد اظهار داشت: ارتباط دژپسند با مجلس در فصل بودجه ریزی بسیار زیاد بوده، تسلط وی بر موضوعات اقتصادی خوب است و گزینه بسیار خوبی از جنس مسایل اقتصادی است.

وی در ادامه افزود: تحصیلات مرتبط، سابقه و حضور در سازمان برنامه و بودجه وجوه مثبت وزیر پیشنهادی اقتصاد است و دژپسند برای رای آوردن در مجلس مشکلی ندارد.

جمالی نوبندگانی با بیان اینکه در کشورمان برخی مشکلات ساختاری مانع از اثرگذاری وزیر اقتصاد می شود، گفت: این مشکلات ساختاری موجب شده که وزیر اقتصاد در همه مسایل اقتصادی اختیار نداشته باشد و حتی در برخی مسایل بانک ها تعارضاتی بین بانک مرکزی و وزیر اقتصاد وجود دارد.

نماینده مردم فسا در مجلس تاکید کرد: این موضوعات، برخی اوقات مشکلاتی ایجاد می کند که وزیر اقتصاد را دچار چالش می کند و به پای عدم کارآیی وی گذاشته می شود و بنابراین باید این مشکلات ساختاری حل شود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید