پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریواکنش نجفی به انتقادات رقص دختر بچه‌ها: قابل انتقاد است اما بزرگ‌نمایی...

واکنش نجفی به انتقادات رقص دختر بچه‌ها: قابل انتقاد است اما بزرگ‌نمایی کردند

شهردار تهران گفت: اتفاقات جشن شب گذشته قابل انتقاد است.

به گزارش رتبه آنلاین، محمدعلی نجفی درباره تصاویر منتشر شده از مراسم جشن روز زن، افزود: به هرحال شاید در برگزاری مراسمی اشتباهی هم روی داده باشد اما شما نمی‌شود همه آن مراسم را زیر سوال ببرید چون مراسم به مناسبت روز زن برگزار شده بود و من هم سخنران مراسم بودم که صحبت‌هایم مشخص است که در فضایل حضرت زهرا (س) و الگو بودن ایشان برای زنان و مردان بود.

وی گفت: در انتهای این مراسم که موسیقی اجرا شد چند خانم با پوشش کامل به همراه چند آقا بودند که به صورت همخوانی چند موسیقی و آهنگ را اجرا کردند.

شهردار تهران گفت: در ادامه مراسم چند نفر دخترخانم که نمی‌دانم سن آنها چقدر است، شاید حدود هفت یا هشت ساله بودند، آمدند و سبدهای گلی را به سمت سن اجرای برنامه آوردند و گل‌ها را پخش کردند که حرکاتی هم همراه آن گلها انجام شد.

وی افزود: به نظر من قابل انتقاد است اما در حدی نیست که مراسم را به طور کلی نفی کنیم یا در مورد برگزارکنندگان مراسم سوء ظن یا قضاوت منفی داشته باشیم چون برگزارکننده مراسم هم خانم دکتر راکعی بود که از نظر التزام و سابقه دینی و انقلابی صددرصد مورد تایید است و به نظر من رسانه‌های مجازی قدری در این زمینه بزرگنمایی کردند اما در عین حال انتقادی هم به این مراسم وجود دارد.

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید