جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهگزارش روزوام ارزی کوتاه‌مدت برای واردات 326 قلم کالا

وام ارزی کوتاه‌مدت برای واردات 326 قلم کالا

براساس تازه‌ترین اطلاعیه از سوی دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، 326 قلم کالا مشمول دستورالعمل 91411/95 بانک مرکزی مبنی بر «اعطای تسهیلات ارزی کوتاه‌مدت (3ماهه) برای واردات کالاهای اساسی» به تفکیک کد تعرفه در سامانه ثبتارش لحاظ شده‌اند و مشمولان می‌توانند برای استفاده از آن اقدام کنند.


به گزارش رتبه آنلاین از پایگاه خبری اتاق ایران، در 18 خردادماه سال جاری، محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت دولت یازدهم در نامه‌ای به مجتبی خسروتاج، قائم‌مقام وزیر صنعت در امور تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، آخرین فهرست کالاهای مشمول دریافت تسهیلات ارزی کوتاه‌مدت، شامل 238 قلم کالا را برای لحاظ در سامانه ثبتارش ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش، در تاریخ 15 مهرماه سال جاری نیز، محمد شریعتمداری پس از به دست گرفتن سکان وزارت صنعت، در نامه دیگری به خسروتاج، فهرست تکمیلی کالاهای مشمول بهره‌مندی از این تسهیلات ارزی کوتاه‌مدت شامل 88 قلم کالا را ابلاغ کرد تا تعداد کالاهای مشمول این تسهیلات به 326 قلم کالایی برسد.

اینک دفتر امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، در تازه‌ترین اطلاعیه خود با اشاره به طی شدن مراحل ثبت اقلام کالایی مشمول دریافت تسهیلات ارزی کوتاه‌مدت (3ماهه) خواستار اطلاع‌رسانی به کلیه تشکل‌ها و ذینفعان مرتبط برای بهره‌مندی متقاضیانت مشمول از این تسهیلات شده است.

– فهرست کامل 326 قلم کالای مشمول دریافت تسهیلات ارزی کوتاه مدت (3ماهه) که در دو مرحله از سوی وزاری صنعت دولت‌های یازدهم و دوازدهم برای ثبت در سامانه ثبتارش ابلاغ شده‌اند را اینجا بخوانید.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید