شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبرنگرانی هواداران پرسپولیس،هر روز بیشتر از دیروز

نگرانی هواداران پرسپولیس،هر روز بیشتر از دیروز

پس از اظهار نظر سرپرست باشگاه پرسپولیس که گفته بود با برانکو به توافق رسیده‌اند و این سرمربی کروات به زودی قراردادش را تمدید می‌کند هنوز این اتفاق نیفتاده و باعث شده تا هواداران از خودشان بپرسند که پس این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد؟
به گزارش رتبه آنلاین، یک قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران، نایبقهرمانی تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم قهرمان، صدرنشینی مقتدرانه در فصل جاریرقابت های لیگ برتر و رساندن پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شدهتا هر هوادار پرسپولیسی برانکو را دوست داشته باشد و خواستار ماندن او در پرسپولیسباشد.سرمربی کرواتسرخ پوشان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. او نظم و دسیپلین خاصی به تیمداده است و پرسپولیس نه تنها در آزادی بلکه در هر ورزشگاهی شانس نخست پیروزی رادارد. تیم برانکو در خارج از خانه بهتر از بازیهای خانگی نتیجه گرفته تا جایکهتساوی برای حریفان تیم سرخ پوش نتیجه ای بسیار خوب به شمار می آید.هواداران پرسپولیس اصلا دوست ندارند کهبرانکو با توجه به نتایج درخشانی که به دست آورد تیم را ترک کند.

آنها بی صبرانهدر انتظار تمدید قرارداد این مربی کروات هستند اما چرا تا الان قرارداد برانکو تمدیدنشده است؟حمید رضا گرشاسبی سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس قبل از سفر به ترکیه بههواداران این مژده را داد که همه چیز برای تمدید قرارداد برانکو آماده است و او بهزودی قراردادش را تمدید می کند. از آن زمان چند روز می گذرد و هنوز سرمربی کرواتسرخ پوشان تصمیم نهایی خود را نگرفته است.مشکل اصلی برانکو برای تمدید قراردادش مالی است تا جایکه او اصراردارد که تا بدهی قبلی او صاف نشود قراردادش را تمدید نمی کند و این باعث شده تاادامه مذاکرات به مشکل خورد. سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس کار سختی برای تمدیدکردن قرارداد برانکو دارد. او باید همه طلب این مربی کروات را پرداخت کند و بعد اورا راضی به امضای تمدید قرارداد کند.

 

251 41

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید