جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادینهنگ‌های بیت کوین طی اصلاح اخیر 122 هزار واحد BTC به دارایی...

نهنگ‌های بیت کوین طی اصلاح اخیر 122 هزار واحد BTC به دارایی خود افزوده‌اند

به گزارش رتبه آنلاین به نقل از کوین تلگراف، بر اساس داده‌های موجود، نهنگ های بیت کوین اصلاح اخیر قیمت رمز ارزها را به چشم فرصت خرید دیده و 122,588 واحد رمز ارز BTC به دارایی خود افزوده‌اند.

ظاهرا بزرگ‌ترین دارندگان بیت کوین از اصلاح اخیر بازار استفاده کرده‌اند و با خرید رمز ارز BTC، میزان دارایی خود را افزایش داده‌اند، اتفاقی که می‌تواند نشان‌دهنده پایان فشار فروش هماهنگ شده باشد.

آنتونی پامپلیانو (Anthony Pompliano)، عضو موسسه موگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital)، با استفاده از داده‌های گلس‌نود، به این نتیجه رسیده که نهنگ های بیت کوین (افرادی که دارایی آن‌ها 10 هزار تا 100 هزار واحد رمز ارز BTC است)، حین سقوط بازار در روز چهارشنبه تا سطح 30,000 دلار، تعداد 122,588 واحد رمز ارز BTC به دارایی خود افزوده‌اند.

موسسات پوشش ریسک فعال در حوزه کریپتو در مصاحبه‌ای با بلومبرگ نیز اذعان داشتند که آن‌ها از فرصت افت قیمت در روز چهارشنبه برای خرید بیشتر استفاده کرده‌اند و در واقع، جزء افراد و نهادهایی بودند که بیت کوین را در “کف” خریده‌اند. موسسه سرمایه‌گذاری MVPQ و مدیریت سرمایه بایت‌تری (ByteTree)، که هر دو در لندن مستقر هستند و همچنین موسسه سرمایه‌گذاری سنگاپوری Three Arrows Capital از جمله این شرکت‌ها بودند.

کایل دیویس (Kyle Davies)، هم‌بنیان‌گذار Three Arrows Capital، در این باره به بلومبرگ گفت:

افرادی که برای سرمایه‌گذاری وام می‌گرفتند، اکنون از سیستم حذف شده‌اند… هرگاه که حجم زیادی از سرمایه و تعداد بالایی از افراد لیکوئید می‌شوند، فرصت مناسبی برای خرید است.

شایان ذکر است که یکی از نهنگ‌هایی که فروش او روی قیمت 58,000 دلار سر و صدای زیادی به پا کرد، طی سقوط اخیر، تعداد بیشتری بیت کوین خریده و اکنون موجودی رمز ارز BTC وی بیشتر از گذشته است. این شخص ناشناس دو هفته پیش 3,000 واحد بیت کوین را فروخت و طی هفته گذشته و در مقاطع مخلتف، مجموعا 3,521 واحد رمز ارز BTC را به والت خود اضافه کرده است.

با وجود اصلاح دوباره بازار در شب گذشته تا سطح 31,000 دلار، اکنون هر واحد رمز ارز BTC در حوالی 35,000 دلار خرید و فروش می‌شود.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید