جمعه 10 فروردین 1403
خانهاخبار روزعقب گرد پالایشی یکم در بورس امروز

عقب گرد پالایشی یکم در بورس امروز

پالایشی یکم بعد از چند روز سبزپوشی امروز عقب گرد خود را که از اواسط بازار دیروز آغاز کرده بود کامل کرد و به صف فروش نشست. هر چند چندین بار صف فروش این نماد جمع شد اما سرانجام در همان ناحیه قرمز بازار به معاملات خود در سومین هفته اسفندماه پایان داد.

عقب گرد پالایشی یکم در بورس امروز

به گزارش رتبه آنلاین، امروز ۲۰ اسفند ۹۹ حال و روز چهار نماد پالایشی شپنا، شتران، شبندر و شبریز چندان خوب نبود و همگی این نماد‌ها با صف فروش کار خود را آغاز کردند و با صف فروش نیز به کار خود پایان دادند. حتی نام شبریز در فهرست ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت در بازار امروز مشاهده شد.

با توجه به صف فروش نشینی نماد‌های پالایشی، نماد پالایش نیز امروز قرمزپوش بود و به عنوان سومین نماد با بیشترین عرضه در بازار امروز خود را معرفی کرد.

    پالایشی یکم نیز امروز با صف فروش مواجه بود و چندین بار تلاش شد تا صف فروش آن جمع شود، اما هر بار فشار فروش آن قدر زیاد بود که دوباره به صف فروش نشست.

    ارزش پالایشی یکم چقدر شد؟

    امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایشی یکم با اُفت ۳.۷۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۵۶۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۵۴۳ تومان معامله شد.

    این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

    منبع: نبض بورس
    اخبار مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    بیشترین بازدید