جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرکارتون و طنزسیگنال خرید مش قربون برای آنها که نقد کرده اند

سیگنال خرید مش قربون برای آنها که نقد کرده اند

سیگنال خرید مش قربون برای آنها که نقد کرده اند

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به تیغ دلواپسان بر گردن طلای سرخ و …

به گزارش رتبه آنلاین از بورس نیوز آنان که تا چند هفته قبل یقه می دراندند که دلواپس رشد بورس هستند و… حالا که این بازار را به مرز سقوط کشانده اند و پروژه بورس هراسی شان جواب داده، کنج عزلت گزیده اند و روزه سکوت گرفته اند. اصلا هم مهم نیست مردم برای خرید دلار صف می کشند و با هم می جنگند تا سر صف جا بگیرند و مشتی دلار بخرند؛ مهم نیست که قیمت خودرو طوری گران شده که دیگر خرید همان چهار چرخ های بی کیفیتی که روزگاری سوژه جوک سازی مردم بود، به آرزویی تبدیل شده که به قول امارهایشان مردم عادی اگر ۵۰ ماه چیزی نخورند و پول جمع کنند و تورم هم نباشد، شاید بتوانند صاحب خودرو شوند و… هر چه هست از ماست که برماست! تا صف نکشیم برای خرید چشم بسته یک دارایی، گران نمی شود و بعد هم تا صف نکشیم تا همان که خریدیم را نصف قیمت بفروشیم، سرمان کلاه نمی رود.

ولوله در بهارستان بر سر کدخدایی بورس

اما ریزش های این روزها بد ولوله ای در بین اهالی بهارستان انداخته و باز هم آقایون یکی بعد از دیگری نطق می کنند و از نگرانی شان می گویند. کدخدای بازار هم فردا به صحن بهارستان احضار شده تا توضیح دهد چه کرده که بازار این چنین رنگ خون به خود گرفته. گویا کدخدا استعفایی هم داده که مورد موافقت واقع نشده. فقط ای کاش اگر قرار است تغییری انجام شود، باز بین اتاق های ملاصدرا دنبال کدخدا نگردند و کمی دورتر را هم رصد کنند؛ هر که چند سالی پشت میزش در ملاصدرا چرت زد، لزوما گزینه مناسبی برای کدخدایی این جنگل نیست.

هیس، نورچشمی ها خوابند!

اما از عجایب بازار ما این که این بازار ۲،۳ دانه نور چشمی دارد که تا بازار شیب نزولی به خود بگیرد، نمادشان را می بندند تا مبادا خاطر سهامداران محترمش مکدر شود. باور کنید بقیه نمادهای بازار هم مال اجنبی نیست که اینطور از کنار ریزش ها بی تفاوت می گذرید. فقط برای سهم خودتان مادر هستید؟؟؟ بیچاره نمادهای بی مادر بازار‌.‌..

تیغ دلواپسان گردن طلای سرخ را هم زد

البته تیغ دشمن فقط شاهرگ سهم ها را نزد و هر چه به این بازار مربوط بود، لطمه دید. طلای سرخ ایران هم این روزها اقبالی نداشته و خریدار ندارد. به سهم هایتان رحم نمی کنید، قبول. ولی با زعفران چرا چپ افتاده اید؟؟؟

پیشکش عمه به آقازاده

یکی از آقازاده ها هم گویا از عمه محترم قول مدیرعاملی یکی از هلدینگ های بورسی را گرفته. حالا باز بگوئید عمه بد است…

سیگنالی برای آنها که نقد کرده اند!

و اما خبر آخر آنکه همان زمان که شما چوب حراج بر سر سهم هایتان می زدید، کود کشاورزی ناگهان هوس کرد ۵۰۰ درصد گران شود. هیچ حبابی هم در کار نیست؛ مش قربون و عمه شهناز هم سیگنال داده اند اگر نقد کردید، کود حیوانی بخرید که حتما سود میکنید!

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید