جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیروند صعودی شاخص بورس ادامه‌دار است؟

روند صعودی شاخص بورس ادامه‌دار است؟

بورس نمایه

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه معامله‌ها با قیمت‌های متعادل و در صفر تابلو انجام شد. به نظر می‌رسد تا پایان بازار امروز شاهد صف‌های فروش متعادل باشیم و روند صعودی بازار ادامه پیدا کند.

به گزارش رتبه آنلاین از تجارت نیوز، شاخص کل بورس امروز با رشد ۷ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۲۱۰ هزار واحد وارد شد و شاهد تعادل در صف‌های فروش بودیم. امروز هشتم اردیبهشت باید دید که روند صعودی بازار ادامه پیدا می‌کند؟

پیمان حدادی،کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت بازار امروز گفت: در شروع بازار سهم‌ها در قیمت‌های بالا بازگشایی نشدند و این اتفاق مثبتی بود زیرا در قیمت‌های متعادل و در صفر تابلو سهم‌ها معامله شدند و بساری از نمادها صف‌های خرید تشکیل دادند. نکته این است که این صف‌های خرید دوباره عرضه شدند  که با توجه به وضعیت حال حاضر بازار اتفاق مثبتی است زیرا باعث افزایش ارزش معاملات در بازار شدند.

حدادی در بخش دیگری بیان کرد: با وجود کاهش قیمت‌ها امروز شاهد صف‌های خرید نبودیم و به نظر می‌رسد  در قیمت‌های بالا خریدار نداشته‌ باشیم و همین مسئله که امروز خریدار وارد بازار شده است نکته بسیار مثبتی است که در روزها و هفته‌های گذشته ما شاهد چنین اتفاقی نبودیم.

این کارشناس بازار همچنین افزود: با آنکه انتظار ورود نقدینگی در بازار رفع نشده اما باید توجه کرد با آنکه امروز روز پایانی معاملات است اما شاهد معامله‎‌های متعادل در بازار و ریسک‎‌پذیری سهامداران هستیم.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید