یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیرده بندی 6رستوران‌ تهران برای بهترین استیک

رده بندی 6رستوران‌ تهران برای بهترین استیک

استیک یکی از محبوب ترین غذاهاییه که هرکس نمیتونه بهش نه بگه! چه برسه به اینکه بهترین استیک تهران هم باشه. هر تصوری که از یه استیک خوب دارین چه آبدار چه نیم پز یا کاملا پخته، باید بدونین که کجاها بهترین استیک تهران سرو میشه. حتما میدونین که استیک یکی از غذاهاییه که اگه خیلی خوب و حرفه ای پخته نشه نه تنها لذتبخش نیست، بلکه قابل خوردن هم نیست. پس با ما همراه باشین تا بهتون بگیم کدوم سرآشپزها بهترین استیک تهران رو روی میزتون میذارن!

بهترین استیک تهران رو کدوم رستورانها سرو میکنن؟

6. خانه استیک پاسداران

اگه دنبال انواع و اقسام استیک تو تهران هستین، پیشنهاد ما رستوران خانه استیک پاسدارانه، جایی که طعم واقعی و تنوع جالب استیک رو میتونین امتحان کنین. منوی خانه استیک پاسداران بعنوان یه رستوران فرنگی خیلی وسوسه انگیز و کامله. این رستوران محیط دنج و آرومی داره و یه فضای سبز کوچیک که باعث میشه فضاش دنج تر و دونفره تر بشه.

بهترین استیک تهران در خانه استیک پاسداران

5. رستوران زرچ

رستوران زرچ یه رستوران کلاسیک ایرانیه که غذاهای دریایی و فرنگی هم سرو میکنه. یکی از معروفترین غذاهاش هم استیک با سس قارچه که هر کس امتحانش کرده مشتری دائم این رستوران شده. استیک های این رستوران علاوه بر مزه خیلی خوب، حجم خیلی زیادی هم داره که باب دل شکموهاست! این رستوران معمولا خیلی شلوغه و احتمالا باید برای ورود بهش تو صف وایسین که این شلوغی به خوردنِ بهترین استیک تهران می ارزه!

بهترین استیک تهران در زرچ

4. رستوران طهران پاریس

طهران پاریس از اون دسته رستورانهاییه که محیط شیک، پرسنل خوب و غذاهای عالی داره. چند سالی بیشتر از تاسیس این رستوران نمیگذره اما با کیفیت عالی تونسته خودش رو تو دل دوستداران غذا و خصوصا استیک خورها جا کنه! اجرای زنده پیانو و فضای زیبای این رستوران هم باعث میشه طعم لذیذ استیک بیشتر و بیشتر بهتون بچسبه. ضمنا این رستوران پاتوق همیشگی خیلی از هنرپیشه ها و آدمای معروف تهرانه.

بهترین استیک تهران در طهران پاریس

3. رستوران لئون 1960، پیشتاز در طبخ بهترین استیک تهران

رستوران لئون 1960 یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین رستورانهای فرنگی تهران با 6 شعبه ست که یکی از معروفترین هاشون شعبه خیابان آبانه، شهرت اصلی این رستوران بخاطر استیک های عالی و کوکتل های منحصربفردشه. این رستوران همیشه تو روزهای خاص تخفیف های ویژه برای خانوم ها داره که لذت غذا خوردن تو این رستوران رو دوبرابر میکنه! پرسنل شیک و حرفه ای و محیط خاص این رستوران اونو به یکی از بهترین رستورانها برای قرارهای دونفره استیک خوری تبدیل کرده! پس اگه آماده یه روز خاص با بهترین استیک تهران هستین، لازمه که حتما لئون 1960 رو امتحان کنین.

بهترین استیک تهران در لئون

2. خانه استیک نیوشا

این رستوران همونطور که از اسمش معلومه بصورت تخصصی استیک سرو میکنه. یه محیط خیلی دنج و آروم و یه سالاد بار حسابی داره. دکور و سبک رستوران خیلی کلاسیک و معمولیه اما طعم غذاهاش تا مدتها به یادتون میمونه. پیشنهاد میکنیم اگه دنبال یکی از به یادموندنی ترین استیک های تهران هستین حتما یه سر به رستوران نیوشا بزنین.

بهترین استیک تهران در نیوشا

1. رستوران ژوانی

رستوران ژوانی سه تا شعبه تو تهران داره که شعبه خیابان مرزداران یکی از معروفترینشونه. این رستوران یکی از شلوغترین رستورانهای فرنگی تهرانه طوریکه حتی روزهای وسط هفته هم برای ورود به این رستوران باید تو یه صف طولانی و گاهی چندساعته منتظر بمونین، حتی بعضی وقتا مجبور میشین شماره تلفنتون رو بذارین و برین تا بعد از چند ساعت بهتون زنگ بزنن که بیاین و بهترین استیک تهران رو بخورین! این رستوران یه بشقاب ویژه دونفره هم داره که انواع استیک مرغ و گوشت و ماهی رو یکجا داره. اگه از دوستداران استیک هستین حتما یه بار ژوانی رو امتحان کنین چون به احتمال زیاد مشتری ثابتش می شین.

بهترین استیک تهران در ژوانی

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید