جمعه 10 فروردین 1403
خانهبازار پولی مالیدوره آموزشی «نورو مارکتینگ و اصول علم موفقیت» (NLP)

دوره آموزشی «نورو مارکتینگ و اصول علم موفقیت» (NLP)

یک دوره آموزشی با عنوان «نورو مارکتینگ و اصول علم موفقیت» (NLP) پنج‌شنبه دوم آذر در «دنیای‌‌اقتصاد» برگزار می‌شود.

به گزارش رتبه آنلاین، در یک دهه گذشته رشد چشمگیری در سطح جهان داشته است. همچنین در موفق‌ترین شرکت‌ها، متخصصان این علوم را کسب می‌کنند. با توجه به اینکه علم نوروساینس نهایت دانش بشری عصر حاضر است؛ بنابراین آگاهی و شناخت از ساختار مغز و همچنین دانستن تفاوت مغز زنان و مردان، موجب ارتقا و بهبود ارتباطات می‌شود. نورومارکتینگ، مکمل بازاریابی سنتی و به عبارتی هنر فروش به مغز مشتری تلقی می‌شود.

در این دوره آموزشی با اصول علمی، ابزارهای مربوطه و تکنیک‌های استاندارد کاربردی در این حوزه آشنا خواهیم شد. همچنین روش‌های شناخت مشتریان، احساسات، خواسته‌ها، علایق آنها و چگونگی برقراری ارتباط موثر با آنها، آشنایی با زبان بدن، هوش‌ها و نعمت‌های خدادادی، از جمله تعداد ۱۰۰ میلیارد سلول مغزی بشر که خوشبختانه با یادگیری می‌توان به آگاهی و توانمندی تبدیل کرد.

با توجه به اینکه نورومارکتینگ یک علم میان رشته‌ای است، علاوه بر حوزه فروش در سایر امور از جمله مدیریت و رهبری سازمان‌ها، بانک‌ها، تبلیغات و انتخابات نیز بسیار موثر است. نورومارکتینگ همچنین در برقراری تعادل نفس و تعادل چرخه کار و زندگی افراد نیز تاثیرگذار است؛ اینکه چطور در هر وضعیت بهترین فرد باشیم و ارزش آفرینی ماندگار برای حال و آینده جامعه خلق کنیم.

علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با شماره‌‌های ۸۷۷۶۲۴۱۱ و ۸۷۷۶۲۴۱۶ تماس بگیریدیا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.

منبع : دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید