جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیخداحافظی با رشدهای انفجاری بیت کوین

خداحافظی با رشدهای انفجاری بیت کوین

خداحافظی با رشدهای انفجاری بیت کوین

ارزشمندترین ارز دیجیتالی جهان، بیت‌کوین، پس از یک روند طولانی رشد انفجاری که باعث شد چندین بار رکورد قیمت آن شکسته شود، بدترین هفته در یک سال اخیر را تجربه کرد و سقوط سنگینی را متحمل شد.

به گزارش رتبه آنلاین از مهر، ارزشمندترین ارز دیجیتالی جهان، بیت‌کوین، پس از یک روند طولانی رشد انفجاری که باعث شد چندین بار رکورد قیمت آن شکسته شود، بدترین هفته در یک سال اخیر را تجربه کرد و سقوط سنگینی را متحمل شد.

طبق داده‌های پایگاه کوین‌دسک، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۱۲ درصد سقوط کرده و قیمت آن در پایان معاملات روز جمعه به زیر ۴۵ هزار دلار رسیده است.

    با این سقوط بزرگترین ارز دیجیتال جهان در هفته گذشته ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است. این بدترین سقوط هفتگی بیت‌کوین از ماه مارس ۲۰۲۰ تا کنون است. با وجود این سقوط شدید قیمت بیت‌کوین همچنان ۶۰ درصد از ابتدای سال بالاتر است.

    هفته گذشته قیمت بیت‌کوین به رکورد تاریخی ۵۸ هزار دلار رسیده و باعث شده بود تا ارزش بازار ارزهای مجازی از ۱ تریلیون دلار فراتر برود، اما با این سقوط ارزش بازار بیت‌کوین به ۸۵۰ میلیارد دلار کاهش یافت.

    صبح امروز، شنبه، تا ساعت ۰۰: ۱۰به وقت تهران، قیمت بیت‌کوین طبق شاخص سی‌ان‌بی‌سی مجدداً ۲.۴۶ درصد جهش کرد و به ۴۷¡۶۶۲.۸۶ دلار بازگشت.

     

    اخبار مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    بیشترین بازدید