چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزتیبا در صدر تقاضای طرح فروش فوق العاده سایپا

تیبا در صدر تقاضای طرح فروش فوق العاده سایپا

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین از خودروکار ، در طرح فروش فوق العاده سایپا یک میلیون و ۸۰ هزار نفر موفق به ثبت نام شدند که از این میزان ۸ درصد به علت مغایرت با شروط وزارت صمت ( نداشتن گواهینامه و داشتن پلاک جاری)، ریزش داشتند.
در این طرح ۳۰۷ هزار و ۲۹ متقاضی برای خودروی تیبا ثبت نام کرده در حالی که ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو ۲ هزار دستگاه بوده و رزرو نیز ۲۰۰ دستگاه معادل ۱۰ درصد ظرفیت است.
تیبا دو نیز با ۲۹۶ هزار و ۹۴۲ تقاضا در رتبه دوم‌ قرار دارد در حالی که ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو ۲۵۰۰ دستگاه و رزرو آن نیز ۲۵۰ دستگاه خواهد بود.
ساینا نیز تقاضایی معادل ۲۱۵ هزار و ۵۹۵ دستگاه داشته که ظرفیت پیش بینی شده ۱۹۰۰ دستگاه خواهد بود و ۱۰ درصد این رقم معادل ۱۹۰ دستگاه نیز به صورت رزرو پیش بینی شده است.
وانت ۱۵۱با ۶۳هزار و ۷۱۸ تقاضا در رتبه چهارم تقاضاهای طرح فروش فوق العاده قرار دارد که ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو هزار دستگاه و ظرفیت رزرو ۱۰۰ دستگاه بوده است.
نیسان دوگانه سوز آپشنال با ۵۹ هزار و ۹۸۷ دستگاه و ظرفیت ۱۶۰۰ دستگاه، پیکاپ ریچ با ۳۷ هزار و ۷۳ دستگاه و ظرفیت ۱۲۰ دستگاه و نیسان دیزل نیز با ۱۱ هزار و ۹۳۳ تقاضا و ظرفیت ۸۸۰ دستگاه در رتبه های بعدی قرار گرفتند که از این تعداد خودرو نیز ۱۰ درصد به صورت رزرو پیش بینی شده است.
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید