جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهخبراجتماعی و شهریتوسعه ارتباطات اجتماعی با توسعه اینترنت و حذف همه مجوزها برای استارتاپ...

توسعه ارتباطات اجتماعی با توسعه اینترنت و حذف همه مجوزها برای استارتاپ ها از عوامل مهم توسعه و اقتصاد است.

فرشید شکر خدایی گفت: توجه به نظرات نخبگان و اندیشمندان و دور کردن دولت از نظرات غیرکارشناسی و بدون پشتوانه علمی می تواند کارگشای حل مسایل اقتصادی باشد.

به گزارش رتبه آنلاین از پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، فرشید شکرخدایی در خصوص پیشنهاد به کابینه اقتصادی دولت سیزدهم برای حمایت از تولید و اقتصاد به خبرنگار ما گفت: ارتباط با دنیا، حل کردن مشکل برجام، تصویب FATF و تبدیل شدن ایران به یک کشور عادی در ارتباطات بین المللی از پیشنهادات بنده است.

نایب رئیس انجمن کیفیت ایران افزود: اتمام ماجراجویی های بی پایان و تمرکز بر ثبات در سیاست ها و اقتصاد و توجه به نظرات نخبگان و اندیشمندان و دور کردن دولت از نظرات غیرکارشناسی و بدون پشتوانه علمی برخی افراد نیز کمک شایانی به توسعه اقتصادی می کند.

این فعال اقتصادی ادامه داد: ایجاد محیط گفتگو و توسعه ارتباطات اجتماعی با توسعه اینترنت و حذف همه مجوزها برای استارتاپ ها از دیگر عوامل مهم توسعه اقتصاد است.

شکرخدایی در پایان گفت: توسعه زیرساختارهای انرژی پاک و تمرکز بر برنامه توسعه پایدار کشور و تقویت نهادهای مدنی و نقش زنان در ایجاد اشتغال و هم چنین توسعه فرهنگی و سیاسی و ایجاد احزاب مستقل و فراگیر جهت نهادینه شدن فعالیت های مدنی و سیاسی، ایجاد فضای گفتگوی ملی و آزادی همه زندانیان سیاسی و تلاش برای محدود کردن فعالیت های اقتصادی نظامیان و ستادها و آستان ها با هدف ایجاد انگیزه به بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و رقابت در اقتصاد از دیگر کارهای لازم برای نجات کشور است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید