چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
خانهخبررویدادهاتعلل تیم بوکس نیجریه برای اردوی مشترک با ایران!

تعلل تیم بوکس نیجریه برای اردوی مشترک با ایران!

بیست و نهمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور - ارومیه

در حالی که قرار بود تیم ملی بوکس نیجریه برای اردوی مشترک امروز وارد تهران شود، فدراسیون بوکس این کشور زمان اعزام بوکسورهایش را پنج‌شنبه هفته جاری اعلام کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، در راستای آماده‌سازی تیم ملی بوکس ایران برای حضور موفق در رقابت‌های انتخابی المپیک بهمن ماه قاره آسیا در چین، قرار بود تیم ملی نیجریه از ابتدای این هفته اردوی مشترکی را با مشت زنان ایرانی در تهران برگزار کند، اما فدراسیون بوکس این کشور با ارسال نامه‌ای اعلام کرد که تیم ملی نیجریه از سه‌شنبه ۲۶ آذر ماه می‌تواند در ایران حضور پیدا کند.

فدراسیون بوکس ایران نیز با قبول این درخواست فدراسیون نیجریه اعلام کرد، در صورت عدم حضور بوکسورهای این کشور در تهران تا پایان روز سه‌شنبه هفته جاری، این اردوی مشترک لغو شده به شمار می‌رود، اما تیم ملی نیجریه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون ایران با معذرت خواهی، حضورش در این اردوی مشترک را قطعی دانست و تا سه‌شنبه تقاضای صبوری کرد.

با این حال به نظر می‌رسد تیم ملی نیجریه امروز نیز از عازم شدن به تهران خودداری کرده و بار دیگر به فدراسیون بوکس ایران اعلام کرده که در پایان این هفته و روز پنج‌شنه می‌تواند وارد تهران شود. با توجه به مخالفت فدراسیون بوکس ایران با این موضوع نیز، به نظر می رسد که باید این اردوی مشترک را لغو شده در نظر داشت.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران امروز (سه‌شنبه) ۲۶ آذر ماه در این مورد به ایسنا گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودیم ما همه اقدامات لازم را جهت حضور این تیم در تهران انجام داده‌ایم، اما به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند پایان هفته به ایران بیایند که دیگر مقدور نیست با این تصمیم آن‌ها موافقت کنیم. اگر تا پایان امروز به ایران نیایند این اردو لغو می‌شود.

او افزود: در حال حاضر ما جام احمد کمرت را پیش رو داریم که با توجه به اقداماتی که انجام داده‌ایم، سعی می‌کنیم تیم ملی ایران را جهت برگزاری یک تورنمنت تدارکاتی عازم ترکیه کنیم.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید