شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ کاما با معاملات هزار و ۳۰۰میلیاردی صدرنشین شد

امروز معامله‌گرها ۱۷هزار و ۶۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه استخراج کانه‌های فلزی تعلق داشت و ۱۳درصد از کل سهام حق تقدم حمل و نقل توکا معامله شد.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادآنلاین، در بورس امروز در مجموع حدود ۱۷هزار و ۶۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «کاما، «برکت»، «شپنا»، «شستا» و «غبهنوش» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته حدود هزار و ۳۰۰میلیارد تومان سهام باما دست به دست شد، گروه دارویی برکت پس از معاملاتی به ارزش حدود ۵۵۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل(ثتوسا) پس از بازگشایی ۱۱درصد افت قیمت و سهام بیمه آرمان(آرمان) ۱۵درصد رشد قیمت را تجربه کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «استخراج کانه‌های فلزی» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۶۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «مواد و محصولات دارویی» با معاملات هزار و ۵۴۵میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات غذایی و آشامیدنی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۳درصد از کل سهام حق تقدم حمل و نقل توکا (حتوکا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۵سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۱نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

رتبه بندی ارزش معاملات 99.10.09

رتبه بندی ارزش معاملات09.10.99

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید