پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبورس شنبه را چگونه آغاز کرد؟

بورس شنبه را چگونه آغاز کرد؟

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با بیش از ۲۴ هزار واحد افزایش وارد ابرکانال ۹۰۰ هزار واحدی شد تا همچنان به رکوردشکنی ادامه دهد.

به گزارش رتبه آنلاین از تجارت‌نیوز، در آغاز معاملات بازار سهام روز شنبه، ۱۳ اردیبهشت، شاخص کل به مدد تاثیرگذاری غول‌های بورسی و نمادهای پتروشیمی با بیش از ۲۴ هزار واحد رشد به ابر کانال ۹۰۰ هزار واحدی ورود کرد.

در دقایق آغازین معاملات امروز بورس، سه نماد فارس، فولاد و فملی به ترتیب با ۳۱۱۳، ۲۳۸۵ و ۱۴۹۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در جریان معاملات اول وقت امروز بورس بیش از ۲۷۶ هزار معامله صورت گرفت که طی آن یک میلیارد و ۳۳۱ هزار سهم با ارزشی نزدیک به ۲۴ هزار میلیارد ریال داد و ستد شدند. ارزش معاملات فرابورس نیز در این مدت بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال بود. این در حالی است که اکثر نمادهای بازار در محدوده مثبت و نزدیک به صف خرید معامله می‌شوند.

بورس در حالی معاملات اول هفته خود را آغاز کرده که هفته گذشته شاخص کل بیش از ۱۸ درصد رشد داشت و توانسته بود وارد کانال ۸۰۰ هزارتایی شود. حال به نظر می‌رسد با توجه به اقبال شدید به بازار سهام، هفت رقمی شدن شاخص کل و رسیدن آن به یک میلیون واحد در همین اردیبهشت ماه تحقق یابد. موضوعی که با توجه به پیش‌بینی کارشناسان بورسی تجارت‌نیوز از عملکرد بازار سهام در این هفته چندان دور از دسترس نخواهد بود.

 

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید