شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبورس سبز شد

بورس سبز شد

بورس

شاخص کل بورس امروز سه شنبه  ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ بعد از ریزش‌های پیاپی بعد از آغاز به کار بازار سرمایه در سال جدید، با  افزایش ۱۸هزار و ۴۵۷ واحدی به یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد رسید و سبز به کار خود پایان داد.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، شاخص کل بورس امروز ۱۸ هزار و ۴۵۷ واحد  افزایش یافت و به یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد رسید. شاخص کل (هم وزن) نیز امروز  با ۵۰۹ واحد افزایش به ۴۳۵ هزار و ۲۳۱ واحد رسید.

شاخص بورس در اواسط امروز بیش از ۱۹ هزار واحد نیز رشد کرد. دیروز محمدعلی دهقان‌دهنوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بازار سرمایه خبر داد.

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۵۷۱هزار و ۲۷۰ معامله به ارزش  ۵۱۶۰ میلیارد تومان انجام دادند. نمادهای  فولاد، شستا، ‌ فملی، تاپیکو، کچاد، فخوز و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص بورس داشتند.  همچنین مادهای تاصیکو، ‌ کویر و وصندوق نیز بیشتری تاثیر منفی را روی شاخص بورس داشتند.

اما شاخص فرابورس امروز با افزایش حدود ۱۴۳ واحدی به  ۱۷ هزار و ۹۴۰ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس هم  ۱۵۹ هزار و ۵۶۰ معامله به ارزش ۲۲۱۹ میلیارد تومان بود.

نمادهای آریا، زاگرس، هرمز، ‌صبا، شگویا، ارفع و میدکو بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس داشتند. نمادهای مادیرا، کزغال و مارون  نیز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیری منفی بر شاخص فرابورس داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید