چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبورس تهران قرمزپوش شد

بورس تهران قرمزپوش شد

بورس هوم پيج

بازار سهام امروز دوشنبه ۲۴ آذرماه را در ساعت اولیه افزایشی آغاز کرد و شاخص کل تا حدود ۱۸۰۰ واحد رشد کرد اما پس از ساعتی در مسیر کاهش قرار گرفت و با ۱۶ هزار و ۱۵۹ واحد افت وارد کانال ۱.۴ میلیون واحد شد و هم اکنون در محدوده یک میلیون و ۴۹۹ هزار واحد قرار دارد.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۱ شاخص کل با ۱۶ هزار و ۱۵۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۹۹ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۰۳۱ واحد کاهش به رقم ۴۵۵ هزار و ۲۲۱ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۲۰۸ هزار معامله به ارزش ۸۹ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مخابرات ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۱۳۵ واحد کاهش رقم ۱۹ هزار و ۶۳۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۶۱۲ هزار و ۲۶ معامله انجام داده‌اند که ۳۸ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، صنعتی مینو،  پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه کوثر و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید