پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبورس تهران در دست انداز نوسان

بورس تهران در دست انداز نوسان

بورس هوم پيج

بازار سهام امروز دوشنبه ۱۷ آذرماه را کاهشی آغاز کرد و تا نزدیک ۲ هزار واحد منفی شد اما پس از گذشت ساعتی از شروع معاملات تغییر مسیر داد و روند افزایشی در پیش گرفت و تا بیش از ۷ هزار واحد مثبت جلو رفت و هم اکنون شاخص کل با ۶ هزار و ۶۵۶ واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۵۲۹ هزار واحد قرار دارد.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۴۹ شاخص کل با ۶ هزار و ۶۵۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۲۹ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۴۳۴ واحد افزایش به رقم ۴۴۵ هزار و ۵۱۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۴۴۳ هزار معامله به ارزش ۱۱۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، گروه مپنا، سایپا، بانک تجارت و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۷۳ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۲۷۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۷۱۲ هزار و ۷۵۲ معامله انجام داده‌اند که ۳۷ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پتروشیمی مارون، پالایش نفت لاوان و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی زاگرس، تولید نیروی برق دماوند، سهامی ذوب آهن اصفهان و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید