شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبهره‌برداری از ادامه بزرگراه همت در آینده نزدیک

بهره‌برداری از ادامه بزرگراه همت در آینده نزدیک

استاندار البرز گفت: پروژه همت باید در اسرع وقت با اتخاذ تدابیری ویژه به بهره‌برداری برسد چرا که مردم البرز مدت‌هاست در انتظار ترددی آسان و آرامش هستند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، عزیزاله شهبازی در جلسه بررسی روند پیشرفت بزرگراه شهید همت با تاکید بر ضرورت تزریق اعتبارات ملی به این پروژه افزود: تاکنون روند تکمیل همت به کندی پیش رفته است.

وی ادامه داد: مردم از ما انتظار دارند که هر چه سریعتر با بهره برداری از همت به تکمیل پروژه‌های مکمل در جهت تسهیل تردد البرزی‌ها اقدام شود.  بهره مندی مردم البرز از همت و کاهش ترافیک استان منوط به بهره‌برداری از کمربند شمالی کرج است.

وی افزود: صلاح نیست بیش از این، زمان صرف ادامه همت شود، مقدار باقی مانده از این پروژه باید در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد چراکه مانعی جدی سر راه آن وجود ندارد. راه‌های البرز به جهت اینکه معبر چندین استان کشور به پایتخت هستند بسیار حائز اهمیت است از این رو باید نگاه ملی به این سو معطوف شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست ضمن قدردانی از دغدغه‌های استاندار البرز افزود: راه‌های البرز دارای اهمیت ویژه ملی هستند. به طور قطع با جدیت روند تکمیل پروژه‌های راه سازی البرز را رصد و پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: در مسیر همت نیز موانع بزرگی قرار داشت که اکنون برطرف شده و با تزریق اعتبار، در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید