چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403
خانهخبرخواندنی‌هابررسی اصلی‌ترین قابلیت‌های احتمالی قلم گلکسی نوت 9 سامسونگ

بررسی اصلی‌ترین قابلیت‌های احتمالی قلم گلکسی نوت 9 سامسونگ

فصل اقتصاد – گلکسی نوت 9 سامسونگ در 19 مرداد (یا شاید 11 مرداد) معرفی خواهد شد و در بین تغییرات این گوشی انتظار می رود شاهد به روز رسانی هایی برای S Pen باشیم؛ قلمی که در سال های اخیر تغییرات چندانی را تجربه نکرده. در ادامه به تغییرات احتمالی قلم در نوت 9 خواهیم پرداخت.
به گفته منبعی ناشناس و به نقل از وبسایت Slash Gear روش های مختلفی برای آپدیت های عمده در قلم گلکسی نوت 9 وجود دارد. انتظار می رود سامسونگ قلم گوشی پرچمدار آتی خود را برای اتصال به گوشی به بلوتوث مجهز کند تا قابلیت های جدیدی برای آن فراهم شود. علاوه بر این سامسونگ در پی روشی برای قابلیت شارژ بیسیم بین قلم S Pen و گلکسی نوت بود که به واسطه وارد شدن قلم به خشاب تعبیه شده در گوشی صورت می گرفت.
تا پیش از اینکه کمپانی کره ای به دنبال بلوتوث برای قلم S Pen باشد از فناوری رزونانس الکترومغناطیسی استفاده می کند. اضافه کردن بلوتوث می تواند قابلیت هایی را به قلم اضافه کند که برای اجرای آنها نیازی به ارتباط با نمایشگر نباشد. به عنوان مثال تصور کنید با فشردن کلید روی S Pen بتوانید یک عکس را توسط دوربین گوشی که در چند متری شما قرار گرفته ثبت کنید.

مورد دیگر می تواند استفاده از قلم به عنوان کنترلی برای بازی ها باشد. البته به شرطی که سامسونگ از حسگر شتاب در S Pen بهره ببرد. همچنین وبسایت AllAboutSamsung ایده های جالبی را در این باره مطرح کرده. به عنوان نمونه بلوتوث می تواند امکان کار با قلم روی هر سطح دیگری را فراهم کند. شاید هم این S Pen در گلکسی نوت 9 به اسپیکر و یا میکروفن بیسیم مجهز شود.
تمام این موارد بستگی به این دارد که آیا سامسونگ می تواند (و می خواهد) اجزای مورد نیاز را در قلم کوچک S Pen جای دهد یا خیر؟
تماشا کنید: نمایشگاه نقاشی با قلم گلکسی نوت 8 در تهران افتتاح شد

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید