جمعه 14 اردیبهشت 1403
خانهخبربرانکو:گل دوم را زده بودیم فولاد ناک‌اوت می‌شد

برانکو:گل دوم را زده بودیم فولاد ناک‌اوت می‌شد

برانکو می‌گوید: «فولادی‌ها در این بازی تعصبی بازی کردند.»
به گزارش رتبه آنلاین، برانکو ایوانکوویچسرمربی پرسپولیس پس  از تساوی با فولادخوزستان در نشست خبری اش گفت:«بین دو نیمه هم گفتیم به دنبال گل دوم هستیم چند موقعیتخطرناک هم داشتیم اما خوب تیم میزبان با تعصب بازی کرد و جنگید. اگر گل دوم را می‌زدیمتیم حریف ناک اوت می‌شد.»

برانکو این را گفت و در پاسخ به این سوال که ترسی از بسته شدن پنجرهنقل و انتقالاتی تیمش ندارد ادامه داد:«نمی ترسم.بازیکنان خوبی هم داخل زمین و همروی نیمکت ذخیره ها داریم.ضمن اینکه چهار بازیکن اصلیما امیری، طارمی، ماهینی و نوراللهی امروز بازی نکردند. ما در تیم‌مان بازیکنان خوبداریم و سعی می‌کنیم آنها را حفظ کنیم.البتهمنکر این نمی شوم که در سخت ترین روزها قرار داریم.چون استراحت نکرده ایم.پیش از بازی ما در جام حذفی صنعت نفت آبادان 10 روز فرصت استراحت داشت،در حالی که ما فقط چهار روز استراحت کردیم. امروز هم همین‌طور بود و ما بعد از پنجروز بازی کردیم، اما فولادی‌ها نیم‌فصل را استراحت کرده بودند. اکنون هم به همین شکلاست و نمی‌توانیم به عقب برگردیم و این مسئله باعث شده شادابی‌مان گرفته شود. بازیکنانممی‌دانند که چه روزهای سختی را در پیش داریم و الان چاره‌ای نداریم و باید سعی کنیمتوان بازیکنان را برای نیم‌فصل دوم بالا ببریم. باید با مشکلات کنار بیاییم، چرا کهکاری دیگری نمی‌توان کرد. باید به فولادی‌ها تبریک بگویم. آنها تیم هجومی بودند و شانس خوبی ایجادنکردند اما به هر حال در بازی ما را تهدید می‌کردند. باید بپذیریم که بازیکنان ما خستههستند و سخت‌ترین برنامه‌ها را داریم. فولاد تیم سوم جدول است و رقیب سختی بود. دردقایق آخر گل خوردیم که این مسائل در فوتبال طبیعی است.»

در ادامه خبرنگاری از برانکو درباره این پرسیدکه خط حمله پرسپولیس بدون طارمی شادابی ندارد که او این واکنش را نشان داد:«موافقنیستم.ما بدون طارمی نسبت به فصل گذشته امتیازات بیشتری گرفته‌ایم، گل‌های زیادی زده‌ایمو حتی به لحاظ عملکردی هم بهتر بوده‌ایم.»

پروفسور درباره تمدید قراردادش هم گفت:«به زودیهمه چیز را متوجه خواهید شد.»

 

 

251 41

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید