جمعه 14 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۲۶بهمن ۹۹

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۲۶بهمن ۹۹

بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های فولاد خراسان، سیمان ایلام و چرخشگر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سپیدار سیستم آسیا، سیمان ساوه، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۲هزار و ۸۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۶۴هزار و ۳۳۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۹۹۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۲هزار و ۲۹۲میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۲۵۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد خراسان، سیمان ایلام و چرخشگر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان اصفهان، عمران و توسعه فارس و کربن ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۱۸۲میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۳۲میلیارد تومان در ۵۰۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۶واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۱۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سپیدار سیستم آسیا، سیمان ساوه، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشت و صنعت خرمدره، بهمن لیزینگ و هتل پارسیان کوثر اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید