جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاین سهام بالاترین سود را امروز داشت

این سهام بالاترین سود را امروز داشت

این سهام بالاترین سود را امروز داشت

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان دورود، سیمان بهبهان و خدمات انفورماتیک در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سیمان لار سبزوار، کی بی‌سی و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۷هزار و ۲۹۶واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۷هزار و ۷۳۶واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۰میلیارد و ۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۱۱هزار و ۴۰۴میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۳۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان دورود، سیمان بهبهان و خدمات انفورماتیک بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایران ترانسفو، نوش مازندران و صنایع شیمیایی سینا بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۱۸۶میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲هزار و ۲۶۵میلیارد تومان در ۴۹۴هزار نوبت، آیفکس ۷۹واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۲۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سیمان لار سبزوار، کی بی‌سی و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان، بیمه کوثر و قاسم ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید