یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزاولین مرحله انتقام سخت کلید می‎خورد؛ بدرقه تاریخی

اولین مرحله انتقام سخت کلید می‎خورد؛ بدرقه تاریخی

استقبال تهران از شهدای مقاومت

 مردم قم در اولین اقدام عملی برای انتقام سخت و دردناک از قاتلان و تروریست های آمریکایی امروز مهیای خلق حماسه ای عظیم هستند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، امروز از ساعت 14 پیکرهای پاک شهیدان راه مقاومت و سردار جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی بر روی دستان سیل عزاداران و دلباختگان مکتب ثارالله در قم تشییع خواهد شد.

دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان قم، ستادهای مردمی راهروان سردارشهید قاسم سلیمانی، طلاب و علما و دانشگاهیان استان قم همگی از روز گذشته تمام قوای خود را بسیج کرده اند تا میزبانی شایسته ای پیش از وداع همشیگی با سردار دلهایشان داشته باشند.

امروز مردم ایران با دلی آکنده از غم و شوق انتقام و با شعار یالثارات الحسین(ع) به استقبال یار عزیزشان در قم می‎روند،  مردم عزادار از شهرهای همجوار و استان های مختلف خود را به قم رسانده‎اند تا در آخرین لحظات از فیض حضور این سالاران بهشتی بازنمانند.

امروز اولین مرحله از انتقام سخت و دردناکی است که رهبر انقلاب وعده آن را به دشمنان و قاتلان سردار داد. اولین جرقه با شور نام شهید قاسم سلیمانی که امروز برای استکبار بسیار رعب آورتر از نام سردار قاسم سلیمانی است.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید