پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیآمریکایی‌ها معتقدند در بدترین زمان زندگی می‌کنند

آمریکایی‌ها معتقدند در بدترین زمان زندگی می‌کنند

با روی کار آمدن دونالد ترامپ در امریکا و سیاست‌هایی که او در  کشور اجرا کرد، اعتبار امریکا هم در سطح بین‌المللی و هم در میان مردمش تنزل یافته است ،به همین دلیل بسیاری از رسانه‌های آمریکایی بر این باورند که امریکا در شرایط پر استرسی قرار دارد و مردم  این کشور هر روز بیش از قبل نگران آینده خود و فرزندانشان هستند.

به گزارش رتبه‌آنلاین به نقل از اتحادیه روانشناسان امریکایی،اکثریت مردم  امریکا بر این باورند که امریکا در بدترین شرایط تاریخی خود قرار دارد. این نظریه‌ای است که حتی افراد بالاتر از ۷۲ سال  هم دارند. افرادی که تجربه جنگ تلخ امریکا با ژاپن و مرگ هزاران نفر را دارند و حادثه پرل هاربر را به یاد می‌آورند.این افراد حتی جنگ‌جهانی‌دوم و تحولات مخربی که این جنگ روی امریکا و زندگی مردم داشت را هم در ذهن دارند ولی بازهم می‌گویند که اوضاع کنونی امریکا بسیار بد است و امیدی به آینده ندارند.

طبق این مطالعه ۵۶ درصد از افراد بالاتر از ۷۲ سال،بر این باورند که امریکا در بدترین وضعیت خود قرار گرفته است در حالی‌که ۵۷ درصد از مردم بین ۵۳ تا ۷۱ سال این نظریه را دارند. این نسل، نسلی است که جنگ ویتنام را تجربه کرده است و خاطره ترور جان اف کندی رییس جمهوری وقت امریکا را هم در ذهن دارد.

اما  بیشترین سطح ناامیدی و بدبینی در میان نسلی دیده می‌شود که در رده سنی ۳۹ تا ۵۲ سال قرار دارد . ۶۱ درصد از  افرادی که در این رده‌سنی قرار گرفته‌اند و بمب‌گذاری شهر اوکلاهاما و جنگ خلیج فارس را به یاد می‌آورند،معتقدند وضعیت امریکا هم اکنون بسیار بد است و امیدی به بهبود  وجود ندارد

در این مطالعه اعلام شد که ۵۹ درصد از افراد ۱۸ تا ۳۸ سال امریکایی که حادثه یازده سپتامبر سال ۲۰۰۱   میلادی  را به یاد می‌آورند، معتقدند در بدترین زمان امریکا قرار زندگی می‌کنند.

سنسهم (درصد)تجربیاتی که این نسل دارند
بالاتر از ۷۲۵۶جنگ جهانی دوم، جنگ در پرل هاربر
۵۳ تا ۷۱ سال۵۷جنگ ویتنام،ترور جان اف کندی
۳۹ تا ۵۲ سال۶۱جنگ خلیج فارس، بمب گذاری اوکلاهاما
۱۸ تا ۳۸ سال۵۹کشتار جمعی، حملات تروریستی ، حادثه یازه سپتامبر
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید