پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیآمار معاملات بورس در 2 ساعت ابتدایی/ حقیقی‌ها چه سهم‌هایی خریدند؟

آمار معاملات بورس در 2 ساعت ابتدایی/ حقیقی‌ها چه سهم‌هایی خریدند؟

 در معاملات امروز نمادهای اپال (فراوری معدنی اپال کانی پارس)، دسانکو (داروسازی سبحان انکولوژی)، ونوین (بانک اقتصادنوین) و شغدیر (پتروشیمی غدیر) بیشترین ورود پول حقیقی را دارند.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادنیوز ، در 2 ساعت ابتدایی معاملات امروز، یکشنبه 10 اسفندماه، برای یازدهمین روز کاری متوالی شاهد خروج پول حقیقی از بازار هستیم. ارزش خالص تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی کل بازار سهام تا این لحظه بالغ بر 182 میلیارد تومان است.

خروج حقیقی ها

در معاملات امروز بیشترین خروج پول حقیقی را شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی) دارد که ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی آن بیش از 41 میلیارد تومان است. پس از شستا، فولاد و وسپهر بیشترین خروج پول حقیقی را دارند.

ورود حقیقی ها

در سوی دیگر بازار نمادهای اپال (فراوری معدنی اپال کانی پارس)، دسانکو (داروسازی سبحان انکولوژی)، ونوین (بانک اقتصادنوین) و شغدیر (پتروشیمی غدیر) بیشترین ورود پول حقیقی را دارند.

بورس

نزول شاخص کل

شاخص کل بورس تهران که روز گذشته به کانال یک میلیون و 100 هزار واحد ریزش کرد، تا این لحظه با بیش 6 هزار و 700 واحد ریزش در رقم یک میلیون و 187 هزار واحد قرار گرفته است.

لیدرهای بازار

نماد‌های فولاد، شستا و فارس بیش‌ترین اثر منفی را بر شاخص بورس دارند. در جدول پرتراکنش‌ترین نمادها نیز بوعلی صدرنشین است و سیتا و امین در رتبه‌های بعدی هستند.

ارزش معاملات

ارزش معاملات کل بازار در 2 ساعت ابتدایی بالغ بر 4 هزار و 861 میلیارد تومان است که از این رقم هزار و 649 میلیارد تومان به بورس و 3 هزار و 212 میلیارد تومان به فرابورس تعلق دارد.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید