شنبه 25 فروردین 1403
خانهاخبار روزامروز ۱۵ معامله مشکوک در بورس رخ داد

امروز ۱۵ معامله مشکوک در بورس رخ داد

در روز افت ۹۱۵۱ واحدی شاخص، پنجمین تامین سرمایه حاضر در بورس، چهار شرکت از گروه محصولات شیمیایی و عرضه برق به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

امروز ۱۵ معامله مشکوک در بورس رخ داد

در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام با افت قیمت ها و فشار فروش آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت ۹۱۵۱ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۲۴۰ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۱.۶ و ۱.۶ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به مدیریت انرژی امید تابان هور، تولید برق ماهتاب کهنوج، شستا، بانک پارسیان به همراه موسسه اعتباری ملل با داد و ستد بیش از ۱۱۸، ۶۲، ۴۲، ۳۹ و ۲۹ میلیون سهمی تعلق گرفت.

    در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۹ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

    در صدر این فهرست، شرکت کابل سازی تک حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس با رشد یک درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۷۹.۹ هزار سهمی شد.

    در ادامه هم شرکت های سیمان غرب آسیا، فولاد سپید فراب کویر، نیرو سرمایه، به پرداخت ملت، کشاورزی و کود زنجان، کف، مدیریت انرژی امید تابان هور، ایران مرینوس، قند پیرانشهر، داروسازی امین، تولی پرس، تولید نیروی برق آبادان، تامین سرمایه امین (پنجمین تامین سرمایه حاضر در بورس) و تولید برق ماهتاب کهنوج مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

    حضور تامین سرمایه امین، دو شرکت از گروه محصولات شیمیایی، دو سهم از صنعت عرضه برق به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

    منبع: بورس پرس
    اخبار مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    بیشترین بازدید