شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراجتماعی و شهریواکنش‌ها به قرعه آسیایی استقلال و پرسپولیس

واکنش‌ها به قرعه آسیایی استقلال و پرسپولیس

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا  برگزار شد و هشت تیم حاضر در این مرحله حریفان‌شان را شناختند.
بر اساس قرعه‌کشی که امروز (چهارشنبه) در مقر AFC در مالزی برگزار شد، بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:
استقلال – السد قطر
الدحیل قطر – پرسپولیس
تیم‌های استقلال و الدحیل در بازی رفت میزبان خواهند بود. دیدارهای رفت این مرحله در روزهای ۵ و ۶ شهریور و دیدارهای برگشت هم در تاریخ ۲۶ و ۲۷ شهریور برگزار خواهد شد.

نماینده باشگاه استقلال:برایمان فرقی نداشت 

نماینده باشگاه استقلال در قرعه‌کشی مرحل یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:وقتی به این مرحله رسیدیم برایمان فرقی نداشت به چه تیمی می‌خوریم.

 حامد افضلی  اظهار داشت: وقتی به این مرحله رسیدیم برایمان فرقی نداشت به چه تیمی می‌خوریم.

وی افزود: هر 4 نماینده غرب آسیا تیم‌های قدرتمندی هستند و این را هم باید در نظر بگیریم که ما به عنوان تیم اول گروه مرگ به اینجا رسیدیم.ما در بازی اول میزبان هستیم و چون در یک استادیوم پر از تماشاگر بازی می‌کنیم ان‌شااالله نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

افضلی در خصوص اینکه استقلال در بازی رفت میزبان است گفت: میزبانی ما در بازی اول زیاد فرقی نمی‌کند،السد تیم بسیار قدرتمندی است و اگر در بازی اول نتیجه خوبی بگیریم می‌توانیم با اعتماد به نفس بالاتر در بازی برگشت به میدان برویم.

برانکو:‌سخت‌ترین قرعه برای پرسپولیس بود

در این خصوص سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سخت‌ترین قرعه ممکن به ما خورد چرا که نتایج الدحیل در بازی‌های اخیر خود گویای قدرت این تیم است.

برانکو ایوانکوویچ ، در خصوص مشخص شدن حریف این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی این تیم با الدحیل قطر گفت: به نظر من سخت‌ترین قرعه ممکن به ما خورد.نتایج الدحیل در بازی‌های اخیر خود گویای قدرت این تیم است. آنها مقابل العین که قوی‌ترین تیم امارات است با قدرت به برتری رسیدند و این موضوع نشان‌دهنده قدرت این تیم است.

وی ادامه داد:با این همه ما محکوم به بردن در این بازی هستیم چرا که افق حضور ما در فینال لیگ قهرمانان آسیاست و آماده هر رویارویی هستیم.

برانکو اظهار داشت: البته این را هم باید بگویم که از این شرایط بسیار خوشحالم چرا که در بازی برگشت و در تهران بیش از ۱۰۰ هزار هوادار به ورزشگاه آزادی می‌آیند و ما و بازیکنان ما را روی بال‌های سرخ خود به پرواز در می‌آورند و می‌توانیم برای عبور از این مرحله نتیجه لازم را بگیریم.

 

قرعه منصفانه ای برای ما افتاد

در راستا محمد غلام، مدیر باشگاه السد قطر درباره رقیب شدن با استقلال گفت: قرعه منصفانه ای برای ما افتاد. امیدوارم برتری باشگاه های قطری بر باشگاه های ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز ادامه پیدا کند.

 

همدانی:استقلال نباید السد را دست کم بگیرد 

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: از قرعه استقلال و السد بسیار خوشحالم اما آبی پوشان نباید حریف خود را دست کم بگیرند.

ستار همدانی درباره قرعه استقلال در مرحله یک چهارم نهایی و رویارویی با السد گفت:در ابتدا باید بگویم از قرعه استقلال و السد بسیار خوشحالم و این بهترین قرعه کشی برای تیم ما بود چرا که تیم الدحیل تیمی با اقتدار است که می توانست رقیب سختی برای ما به حساب بیاید اما از طرفی تیم السد را هم نباید دست کم گرفت و این تیم هم قوی خواهد بود اما امیدوارم استقلال شرایط بهتری نسبت به السد داشته باشد و برنده میدان شود .امیدوارم استقلال در نقل و انتقالات بتواند تیمش را قوی کند و سپس راهی میدان شود او در مورد قرعه پرسپولیس با تیم الدحیل بیان کرد:تیم الدحیل تیمی قدرتمند است که امسال نیز هدفمند در آسیا شرکت کرده و به مراتب کار پرسپولیس از استقلال سخت تر است و از طرفی پرسپولیسی ها نمی توانند در فصل نقل و انتقالات بازیکن بگیرند و به همین منظور کار بسیار سختی مقابل الدحیل دارند .در نهایت امیدوارم هر دو نماینده را در مراحل بعدی ببینیم و آنها بتوانند صعود کنند تا به نوعی پرچمدار فوتبال کشورمان باشند .عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره احتمال جدایی تیام از استقلال گفت :قطعا استقلال بدون تیام به مشکل می خورد چرا که صعود این تیم به مرحله یک چهارم و قهرمانی در جام حذفی همه از حضور تیام رقم خورده و بدون شک او در آسیا می تواند به استقلال کمک بسیاری کند و نبود او باعث مشکل برای این تیم است.

دربی را در نیمه نهایی می‌بینیم

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.حمید درخشان در خصوص قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با الدحیل اظهار داشت: قرعه سختی است و نمی‌توانیم بگوییم از این قرعه خوشحالیم ولی تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود و مدعی قهرمانی است نباید از هیچ قرعه‌ای بترسد و فراری باشد و باید آمادگی بردن هر تیمی حتی الدحیل را داشته باشیم.

وی افزود: پرسپولیس توانایی پیروزی برابر الدحیل را دارد. یک اتفاق خوب برای ما افتاد و آنهم برگزاری بازی برگشت در ورزشگاه آزادی است که یک پوئن مثبت محسوب می‌شود. اتفاق بدی هم که وجود دارد بسته بودن پنجره پرسپولیس است و متاسفانه امکان تقویت تیم وجود ندارد. امیدوارم باشگاه با علم به موقعیتی که در آن قرار داریم تمام توانش را برای حفظ داشته‌های تیم به کار بگیرد و بازیکنانی هم که خواهان جدایی هستند با درک شرایط پرسپولیس حداقل تا باز شدن پنجره در تیم بمانند و کمک کنند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد شکل نگرفتن دربی در این مرحله گفت: من دوست داشتم به استقلال بخوریم و با بردن این تیم راهی نیمه نهایی شویم ولی اینطور نشد و امیدوارم در نیمه نهایی شاهد دربی باشیم و صعود به فینال با بردن دربی اتفاق جالبی خواهد بود.

درخشان در مورد قرعه استقلال هم خاطرنشان کرد: ما السد را برابر پرسپولیس دیدیم. تیم خطرناکی هستند و نباید دست کم گرفته شوند ولی با کیفیتی که از استقلال دیدیم می‌تواند پیروز شود و راهی مرحله بعد شود. به نظرم هر دو تیم ما صعود خواهند کرد و مرحله بعد دربی در پیش داریم.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید