پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهاخبار روزمشارکت بانک ملی در احداث 89 باب مدرسه

مشارکت بانک ملی در احداث 89 باب مدرسه

 
  بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، مشارکت پر رنگی در امور اجتماعی و عام المنفعه در سال گذشته داشته است.

به گزارش رتبه آنلاین از روابط عمومی بانک ملی ایران، انجام امور عام المنفعه و رفع محدودیت‌های استان‌ها یکی از مهم‌ترین اقدامات عملیاتی این بانک بوده به طوری که در سال گذشته مبلغ 53 میلیارد و 900 میلیون ریال به 37 پروژه در حوزه مسئولیت های اجتماعی اختصاص یافته است.

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود به حیطه های متعددی ورود کرده است و پروژه های سال گذشته حسب مصوبات هیات مدیره بانک از محل بودجه امور فرهنگی و آموزشی جهت ساخت و احداث مدرسه، مساعدت مالی جهت تعمیر و بازسازی مدرسه، خرید وسایل کمک آموزشی، ساخت خوابگاه دانشجویی، تعمیر و مرمت مسجد، خرید و اهدای آمبولانس، ساخت و تکمیل بخش ویژه بیمارستان و پانسیون پزشکان، کمک و مساعدت مالی به بهزیستی و ساخت و مراکز فرهنگی بوده است.

کمک به زلزله زدگان منطقه کرمانشاه نیز بخشی دیگر از اقدامات بانک در این حوزه بوده است که به دو بخش کمک مستقیم نقدی و غیرنقدی و نیز کمک در حوزه امور بانکی تقسیم می شود.

از سویی در تصمیم مشترک شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، هزینه چاپ و انتشار تقویم و سررسید های سال 97 بانک ملی ایران نیز به بازسازی خسارات ناشی از زلزله کرمانشاه تخصیص یافت.

همچنین از آنجایی که مدرسه سازی و ایجاد فرصت‌ تحصیلی برای حمایت از رشد و تقویت بنیان علمی کودکان مناطق محروم کشور یکی از مهمترین رسالت ها و آرمان های اجتماعی بانک ملی ایران است، طی هشت سال اخیر 89 باب مدرسه با صرف هزینه و تخصیص منابع حدود دو هزار میلیارد ریال از محل بودجه امور فرهنگی و آموزشی بانک در مناطق و روستاهای محروم کشور احداث شده و یا در حال احداث است

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید