دوشنبه 27 فروردین 1403
خانهاخبار روزاسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۳

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۳

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان اصفهان، سایپا آذین و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، بیمه کوثر و توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 3هزار و 343واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 442هزار و 588واحد به کار خود پایان داد و بیش از 7میلیارد و 283میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 871میلیارد تومان در بیش از 546هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان اصفهان، سایپا آذین و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنعتی بهشهر، سرمایه‌گذاری شفادارو و سازه پویش بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله یک میلیارد و 992میلیون ورقه به‌ارزش 9هزار و 145میلیارد تومان در 285هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 61واحد رشد کرد و در ارتفاع 20هزار و 529واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، بیمه کوثر و توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنعت روی زنگان، نیروگاه زاگرس کوثر و کشت و دامداری فکا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید