سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (۲۵فروردین)

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (۲۵فروردین)

افراد حقیقی در بورس امروز ۶۳۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین سهام وتجارت بود.

حقوقی‌ها امروز حدود ۶۳۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۶۷۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۳۵درصد یعنی ۹۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۲۴درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «فلزات اساسی» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» و «پیمانکاری صنعتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وتجارت»، «شپنا» و «وبملت» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «میدکو»، «حتاید» و «پترولح» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک تجارت حدود ۵۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه با برتری حدود ۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۶نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۴نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۶۱۰میلیارد تومان بود.

 

تغییر مالکیت حقیقی حقوقی25.01.1400

بیشترین تغییر مالکیت صنایع25.01.1400

 

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید