شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیاولین ورود پول حقیقی در ۱۴۰۰

اولین ورود پول حقیقی در ۱۴۰۰

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (۲۴فروردین) / اولین ورود پول حقیقی در ۱۴۰۰

افراد حقوقی در بورس امروز ۷۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام فولاد بود.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین ، در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و ۲۵۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۳درصد یعنی سه هزار و ۵۴۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی» و «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «مواد و محصولات دارویی»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «تاپیکو» و «شستا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «وتجارت»، «وساخت» و «خساپا» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری فولاد مبارکه اصفهان حدود ۱۱۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک تجارت با برتری ۵۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۵۰نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۶۸نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۴۰۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۱۰میلیارد تومان بود.

 

تغییر مالکیت حقیقی حقوقی24.01.1400

بیشترین تغییر مالکیت صنایع24.01.1400

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید