پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهاخبار روززنجانی‌ها هنوز هم فروشنده بازار بورس هستند

زنجانی‌ها هنوز هم فروشنده بازار بورس هستند

زنجانی‌ها هنوز هم فروشنده بازار بورس هستند

ایسنا/زنجان مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان گفت: ۴۳ درصد معاملات زنجانی‌ها در هفته گذشته به خرید و ۵۷ درصد به فروش سهام اختصاص یافت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات هفته گذشته (۹ تا ۱۳ اسفندماه)، اظهار کرد: در این مدت ۷۴ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۳۰۷ سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد که مجموع ارزش معاملات بیش از ۷۹۹ میلیارد و ۸۳ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال بود.

وی افزود: ارزش سهام خریداری‌ شده طی این مدت بیش از ۳۴۲ میلیارد و ۷۷۱ میلیون و ۹۳۹ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بیش از ۴۵۶ میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال بود.

این مسئول با بیان اینکه طی دو هفته گذشته بیشتر معاملات به خرید اختصاص داشت، ادامه داد: ۴۳ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۷ درصد به فروش سهام اختصاص یافت.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای استان زنجان تصریح کرد: در هفته ماقبل (۲ تا ۶ اسفندماه)، در مجموع ۶۳ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۲۱۰ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه‌ای زنجان، داد و ستد شد. مجموع ارزش معاملات در بازه زمانی مذکور بیش از ۱۹۴۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون و ۲۱۶ هزار ریال بوده است. ۶۵ درصد معاملات هفته گذشته به فروش و ۳۵ درصد به خرید سهام اختصاص داشت.

نجفی خاطرنشان کرد: این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید