جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیبالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۲اسفند ۹۹

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۱۲اسفند ۹۹

بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های فولاد آلیاژی ایران، سیمان صوفیان و سیمان غرب در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی غدیر و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۴هزار و ۶۴۵واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۸۶هزار و ۲۸۶واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۹۳۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۶۲۱میلیارد تومان در بیش از ۷۱۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد آلیاژی ایران، سیمان صوفیان و سیمان غرب بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس سرام، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو و بیمه پارسیان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۱۶۲میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲هزار و ۹۸۳میلیارد تومان در ۵۵۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۷۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی غدیر، پلیمر آریا ساسول و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه پاسارگاد، شیر پاستوریزه پگاه فارس و عطرین نخ قم بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید