نکیسا گفت: امسال استقلال و پرسپولیس در حال ورود به بازار بورس و سهام هستند تا وارد بخش خصوصی شوند.

به گزارش رتبه آنلاین از افکار نیوز، نیما نکیسا دروازه بان اسبق فوتبال کشورمان درباره ارزیابی‌اش از بازی‌های نیم فصل اول  لیگ برتر فوتبال  اظهار کرد: لیگ پویایی را می‌بینیم و خوشبختانه مربیان جوان کار را در دست گرفتند و همین اتفاق باعث جذابیت رقابت‌ها شده است.

او ادامه داد: اکنون نسل ۹۸ در فوتبال حضور دارند و هر کدام از آن‌ها عهده دار تیم‌های لیگ برتر شدند. به نظرم بازی‌ها زیبا و جذاب دنبال می‌شود. من ۲، ۳ سال پیش گفتم که اگر مربیان نسل ۹۸ سکاندار هدایت تیم‌ها شوند در آن صورت شاهد اتفاقات جالبی خواهیم بود.

سرخابی ها با ورود به بخش خصوصی دچار مشکلاتی می شوند 

نکیسا گفت: امسال استقلال و پرسپولیس در حال ورود به بازار بورس و سهام هستند تا وارد بخش خصوصی شوند. بدون شک با این اتفاق یکسری مشکلات برای این ۲ تیم به وجود خواهد آمد، اما امیدوارم این ۲ تیم بزرگ کشورمان موفق شوند تا تیم ملی قوی‌تر و موفق‌تر داشته باشیم.

رحمتی می تواند مربی بزرگی شود 

دروازه‌بان اسبق فوتبال  درباره عملکرد سید مهدی رحمتی در تیم شهر خودرو بیان کرد: امسال رحمتی سال آزمون و خطای خود را پشت سر می‌گذارد، اما از آن جایی که دروازه‌بانان خیلی باهوش هستند به طور حتم رحمتی می‌تواند مربی بزرگی شود.

او درباره عملکرد تیم تراکتور اظهار کرد: چمنیان مربی تراکتور امتحان پس داده و نیکبخت هم مربی خوبی محسوب می‌شود و اتفاق مهم‌تر این است که شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال بوده و در اروپا بازی کرده و سابقه کار با مربیان بزرگ را در کارنامه اش دارد. به نظرم مسئولان تراکتور در آن مقطع حساس لیگ برتر فوتبال انتخاب درستی انجام دادند.

نتایج سپاهان نشان  از اعتماد به نفس بالای نویدکیا دارد 

دروازه بان سابق فوتبال درباره تیم سپاهان بیان کرد: من به مجموعه باشگاه سپاهان و دوست خوبم محرم نویدکیا تبریک می‌گویم و آن‌ها با اعتمادی که به بازیکنان داشتند در نهایت نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کردند. البته سپاهانی‌ها در چند بازی اول در حال تجربه اندوزی بودند، اما اکنون نتایج سپاهان نشان از اعتماد به نفس بالای نویدکیا دارد.

او در پایان گفت: خیلی خوشحالم که دوستان نسل ۹۸ در تیم‌های خود به موفقیت دست یافتند. همچنین تیم پرسپولیس با قهرمانی در نیم فصل اول فاصله زیادی ندارد و می‌تواند قهرمان شود.