پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیافزایش ۲ هزار واحدی شاخص کل/نوسان بورس تهران

افزایش ۲ هزار واحدی شاخص کل/نوسان بورس تهران

 افزایش ۲ هزار واحدی شاخص کل/نوسان بورس تهران

تالار شیشه‌ای امروز، یکشنبه، ۲۶ بهمن را صعودی آغاز کرد و در ابتدای معاملات تا نزدیک ده هزار واحد مثبت شد اما در میانه راه تغییر مسیر داد و ارتفاع کم کرد و در پایان معاملات شاخص کل با ۲ هزار و ۸۳ واحد رشد بر عقربه یک میلیون و ۲۶۴ هزار متوقف شد.

به گزارش رتبه آنلاین از کارگر آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲ هزار و ۸۳ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۶۴ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۴۶۰ واحد افزایش به رقم ۴۳۷ هزار و ۸۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۲۵۱ هزار معامله به ارزش ۱۲۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فرابورس نیز با ۵۶ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۸۱۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۵۰۷ هزار و ۳۴۲ معامله انجام داده‌اند که ۸۰ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال ارزش داشت.

شرکت آهن و فولاد ارفع و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید