جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاین سهام امروز بیشترین رشد را داشت

این سهام امروز بیشترین رشد را داشت

این سهام امروز بیشترین رشد را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت، توسعه معادن و فلزات و بیمه ملت در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سپیدار سیستم آسیا، آهن و فولاد ارفع و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از گسترش نیوز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۴۷هزار و ۷۸۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۶۲هزار و ۲۰۳واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷میلیارد و ۹۶۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۳هزار و ۴۳۶میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۲۵۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت، توسعه معادن و فلزات و بیمه ملت بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان اصفهان، کاشی الوند و درخشان تهران بیشترین افت را تجربه کردند.

    این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۷۰۲میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۶۸۱میلیارد تومان در ۸۱۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۳۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۷۳واحد قرار گرفت.

    در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سپیدار سیستم آسیا، آهن و فولاد ارفع و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه پاسارگاد، بیمه اتکایی ایرانیان و کشت و دام قیام اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

     

    اخبار مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    بیشترین بازدید