جمعه 10 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیچرا هتل‌ های جدیدی درست در میانه شیوع کرونا افتتاح‌ شده ‌اند؟

چرا هتل‌ های جدیدی درست در میانه شیوع کرونا افتتاح‌ شده ‌اند؟

براساس تحقیقی که توسط شرکت STR منتشر شده، از ماه فوریه بیش از 5 میلیون شغل در بخش هتلداری در آمریکا به خاطر شیوع بیماری کرونا از بین رفته است و 95 درصد از میزان مراجعه به هتل‌ها در مقایسه با سال گذشته کاهش ‌یافته است. حال این هتل‌ها به خاطر مشکلات اقتصادی مجبور به تعطیلی کسب‌وکار خود شده‌اند.

به گزارش رتبه آنلاین از لست سکند، در گزارشی که در ماه آگوست توسط صنعت هتل داری آمریکا منتشر شد، مشخص شد که 50 درصد از ظرفیت 65 درصدی هتل‌ها کاهش‌ یافته است. میزان مراجعه مسافر به هتل‌ها از هر زمان دیگری کمتر شده و تنها 38 درصد آمریکایی برای تعطیلات سال جدید برنامه‌ریزی کرده‌اند اما در سال های گذشته 70 درصد آمریکایی به‌صورت میانگین به سفر می‌رفتند.

چرا هتل‌ های جدیدی درست در وسط شیوع کرونا افتتاح‌ شده ‌اند؟

خبر خوشی که از گوشه‌کنار جهان به گوش می‌رسد، حاکی از بازگشایی مجدد هتل‌های بزرگ و کوچک در قاره‌های مختلف است. ماه‌های پیش رو اوقاتی پر رفت‌وآمد برای هتل‌ها محسوب می‌شود که همانند نقطه‌ای روشن در انتهای تونلی تاریک است.

چرا هتل‌ های جدیدی درست در وسط شیوع کرونا افتتاح‌ شده ‌اند؟

هتل سان ژوان در کالیفرنیا در سپتامبر بازگشایی خواهد شد. در ماه نوامبر هم هتل فیل سفید در فلوریدا بازگشایی خواهد شد. در اروپا و در لندن دو هتل جدید در پائیز درهای خود را به روی میهمانان می‌گشایند: هتل می فیر و هتل همپتون. در مادرید هم هتل ماندارین آماده میزبانی از میهمانان است.

چرا هتل‌ های جدیدی درست در وسط شیوع کرونا افتتاح‌ شده ‌اند؟

بسیاری از هتل‌ها به خاطر شیوع کرونا مجبور به محدود کردن رفت‌وآمدها شده‌اند اما حتی در این کارزار هم، دست از برنامه‌های خود نکشیده‌اند. باز شدن یک هتل جدید در این شرایط، مانند تولد یک امید جدید است. این هتل جدید 36 اتاق مجهز و سالن موسیقی دارد.

چرا هتل‌ های جدیدی درست در وسط شیوع کرونا افتتاح‌ شده ‌اند؟

زمان‌بندی برنامه‌ریزی تا بازگشایی

بنا به گفته استفانی ریکا، ویراستار خبرهای مربوط به هتل‌ها، برای برنامه‌ریزی تا مرحله  تکمیل کار و بازگشایی یک هتل، نیاز به 18 ماه تا سه سال زمان است. وقتی کارها برای ساخت یک هتل شروع می‌شود، پس افتتاح آن نیز نزدیک خواهد بود. اگر قرار است هتلی در پائیز امسال افتتاح شود، پس ساخت آن از چند سال پیش آغاز شده است. هرچند ممکن است هر پروژه‌ای در آغاز با کمی تأخیر مواجه شود و گاهی هم ممکن است کاملاً به تأخیر بیفتد. طبق تحقیق انجام‌ شده از ابتدای ماه ژوئن ساخت 19 هتل به تعویق افتاده است. با وضعیت اقتصادی کنونی، بیشتر هتل‌ها دوست ندارند سرمایه‌های خود را صرف کاری کنند که آینده آن مشخص نیست.

چرا هتل‌ های جدیدی درست در وسط شیوع کرونا افتتاح‌ شده ‌اند؟

اما در کل این وضعیت خاتمه خواهد یافت. اما زمان آن دقیقاً مشخص نیست. صنایع دیگر نیز در حال بازیابی توانایی‌های خود هستند، صنعت هتلداری نیز به نقطه اوج خود بازخواهد گشت، مسئله فقط زمان‌بندی است که نمی‌توان آن را به‌دقت پیش‌بینی کرد.

 

منبع: cnn.com

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید