پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبیش از ۳۰ درصد شاغلان روسیه ترکیبی از دورکاری و حضور در...

بیش از ۳۰ درصد شاغلان روسیه ترکیبی از دورکاری و حضور در محل کار را ترجیح می‌دهند

بیش از 30 درصد شاغلان روسیه ترکیبی از دورکاری و حضور در محل کار را ترجیح می‌دهند

یک نظرسنجی اخیر در روسیه نشان داد که از هر سه شاغل در این کشور یک نفر (۳۳ درصد) به دنبال تلفیق حضور در محل کار و دورکاری است.

به گزارش رتبه آنلاین، تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، یک نظرسنجی که به طور مشترک توسط سایت DOM.RF و مرکز تحقیقات افکار عمومی روسیه انجام شد، نشان داد که از هر سه شاغل در این کشور یک نفر (33 درصد) به دنبال تلفیق حضور در محل کار و دورکاری است.

در این نظرسنجی آمده است: قالب جدیدی از کار به وجود آمده است و آن ترکیبی از کار در محل کار و دورکاری از خانه است. حدود 33 درصد از پاسخ دهندگان مایلند در آینده به این مدل کار روی بیاورند. در عین حال، 44 درصد از پاسخ دهندگان هنوز کار در دفتر یا در محل کار را بهترین شکل برای کار کردن عنوان می کنند.

بر اساس این گزارش، فقط 7 درصد از پاسخ دهندگان آماده دورکاری کامل بودند. بیش از نیمی از روس ها (59 درصد) که قبلاً دورکاری کرده بودند، بر این عقیده بودند که خانه آنها برای چنین مدل کاری مناسب است.

طبق این نظرسنجی، با شیوع ویروس کرونا در سال 2020، 27 درصد از روس ها مجبور به دورکاری موقت شدند و 6 درصد دیگر به صورت دائمی دورکار شدند.

الکسی پروستسف، مدیر پرسنل و اثربخشی عملیاتی گفت: پس از سال 2020 می توانیم در مورد شکل گیری یک مدل کاری جدید که بسیار پر تقاضا است یعنی یک مدل ترکیبی صحبت کنیم. از هر سه نفر یک نفر مایل است چنین کاری کند.

این نظرسنجی از تاریخ 23 تا 29 دسامبر سال 2020 بین 1600 نفر از شاغلان روسیه انجام شده است. حداکثر حاشیه خطا از 2.5 درصد فراتر نرفته است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید