جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۱/۲۰

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۱/۲۰

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/11/20

امروز سهامداران شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، فولاد کاوه جنوب کیش و سیمان خاش در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه تجارت نو، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود و دارویی ره‌آورد تامین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 22هزار و 302واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 192هزار و 834واحد به کار خود پایان داد و بیش از 13میلیارد و 410میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 12هزار و 928میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 253هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، فولاد کاوه جنوب کیش و سیمان خاش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های داروپخش، سپنتا و بیمه دانا بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 536میلیون ورقه به‌ارزش 20هزار و 532میلیارد تومان در 517هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 40واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 453واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه تجارت نو، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود و دارویی ره‌آورد تامین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشاورزی و دامپروری بینالود، کشت و صنعت دشت خرمدره و بیمه کوثر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید