جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیپیش‌بینی بورس پس از ۲۲ بهمن

پیش‌بینی بورس پس از ۲۲ بهمن

در حالی که شروع معاملات این هفته با روندی نزولی همراه بود اما شاخص کل بازار سهام از روز یک‌شنبه به دلیل تغییرات دامنه نوسان مثبت شد. اما سئوال اینجاست که بورس پس از ۲۲ بهمن چه روندی خواهد داشت؟

به گزارش رتبه آنلاین از تجارت نیوز، بعد از معاملات منفی روز شنبه، سازمان بورس در جلسه‌ای تصمیماتی از قبیل کم کردن دامنه نوسان رنج منفی گرفت و همین امر جو مثبتی برای بازار سهام ایجاد کرد، اما سئوال اینجاست که روند صعودی بازار سهام چقدر پایدار خواهد بود.

این کارشناس در ادامه گفت: روند صعودی بازار سهام می‌تواند چند وقتی ادامه پیدا کند اما در باند مدت نمی‌تواند بورس را رو به رشد نگه دارد.

این کارشناس در رابطه با متغییرهای تاثیرگذار بر بازار سرمایه گفت: در میان‌مدت بورس منتظر مشخص شدن تکلیف چند متغییر است. بحث بودجه سال آتی، بحث نرخ سود بانکی، وضعیت برجام و نرخ تسهیل ارز از جمله مواردی هستند که در روند آینده بورس تاثیر زیادی دارند.

این کارشناس در پایان افزود: روند بازار سهام را متغییرهایی که ذکر شد مشخص می‌کنند نه تغییر در دامنه نوسان، اما برای از بین بردن جو مسموم بازار سهام راهکارهای سازمان بورس بد نبود.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید