پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیعلت ریزش بازار بورس مشخص شد

علت ریزش بازار بورس مشخص شد

علت ریزش بازار بورس مشخص شد

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه هر فردی ساز خود را در دولت می‌زند بنابراین ریزش بازار بورس هم نتیجه سازهای ناهمگونی است که در دولت نواخته می‌شود.

به گزارش رتبه آنلاین از بازار، جعفر قادری با اشاره به شرایط فعلی بازار بورس و ریزش سهام اولیه در این بازار گفت: متاسفانه هر فردی ساز خود را در دولت می‌زند بنابراین ریزش بازار بورس هم نتیجه سازهای ناهمگونی است که در دولت نواخته می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر رئیس‌جمهوری بتواند یک اتحاد و انسجام مناسبی در کابینه ایجاد کند، بسیاری از مسائل قابل حل است.

این نماینده مجلس اظهارکرد: به اعتقاد بنده دخالت‌های دستوری در بورس از جمله مواردی است که در این بازار ایجاد مشکل می‌کند، بنابراین اگر بنا باشد هر شخصی برای این بازار تعیین تکلیف کند مشکلات این بازار دو چندان خواهد شد.

وی تصریح کرد: مباحثی از جمله ناهماهنگی در دولت و دخالت‌های موردی از سوی مجموعه‌های مختلف باعث بروز مشکلات در بازار بورس شده است همچنین ما این مشکلات را در گذشته بین وزارت اقتصاد و وزرات نفت داشتیم و امروز این مشکلات و ناهماهنگی‌ها بین وزارت اقتصاد و وزارت صمت نمایان می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهارکرد: بنابراین اگر بنا شد متولی بورس وزارت اقتصاد باشد چرا باید سایر دستگاه‌ها در این زمینه دخالت کنند.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید