جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیپرسودترین سهام بورس امروز

پرسودترین سهام بورس امروز

پرسودترین سهام بورس امروز

امروز سهامداران شرکت‌های فرآورده‌های نسوز آذر، سرمایه‌گذاری پارس توشه و سرمایه‌گذاری مسکن شمال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کلر پارس، توزیع دارو پخش و صنعتی مینو در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار بورس با افت 24هزار و 808واحدی در ارتفاع یک میلیون و 285هزار و 947واحد به کار خود پایان داد و بیش از  11میلیارد و 133میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 10هزار و 654میلیارد تومان در یک میلیون و 436هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فرآورده‌های نسوز آذر، سرمایه‌گذاری پارس توشه و سرمایه‌گذاری مسکن شمال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بیمه ملت، قند ثابت خراسان و پمپ‌سازی ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 210میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 185میلیارد تومان در 558هزار نوبت، آیفکس 228واحد افت کرد و در ارتفاع 18هزار و 847واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کلر پارس، توزیع دارو پخش و صنعتی مینو بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پتروشیمی ارومیه، ذوب‌آهن اصفهان و ویتانا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید