جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیتحلیل بورس امروز / روند نزولی تا کی ادامه دارد؟

تحلیل بورس امروز / روند نزولی تا کی ادامه دارد؟

تحلیل بورس امروز / روند نزولی تا کی ادامه دارد؟

شروع معاملات امروز بازار سهام با فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز از جمله گروه فلزات همراه شد و شاخص کل از محدوده ۱/۳ میلیون واحد ریزش کرد. اما روند نزولی بورس تا کجا ادامه دارد؟

به گزارش رتبه آنلاین از تجارت‌نیوز، تنش‌های داخلی در رابطه با قیمت‌گذاری دستوری فولاد و از طرفی تنش‌های خارجی به روند نزولی بازار سهام دامن زد و امروز نیز روند نزولی گروه فلزات بورس را منفی کرد. اما این روند نزولی تا کی ادامه دارد؟

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با قیمت‌گذاری دستوری فولاد گفت: امروز تیر آخر را به صنایع فولادی زدند و مجلس قصد دارد در بودجه سال ۱۴۰۰ انرژی ارزان برای صنایع فولادی را حذف کند و این موضوع باعث افزایش هزینه‌های تولید برای فولادسازان می‌شود.

این کارشناس در رابطه با ادامه روند معاملات گفت: امیدواریم شاخص کل از عدد یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحد پایین‌تر نرود و اگر ریزش ادامه پیدا کند حداقل تا کف قبلی ریزش خواهیم داشت. تا زمانی هجمه‌ها علیه صنایع فولادی ادامه داشته باشد روند بازار سهام نزولی خواهد بود.

این کارشناس در رابطه با بورس امروز بود: صف‌های فروش در جریان معاملات امروز جمع شد اما جو منفی هنوز در بازار سهام ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید