جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیسود تلفیقی هر سهم «زنگان» افزایشی شد

سود تلفیقی هر سهم «زنگان» افزایشی شد

زنگان

شرکت صنعت روی زنگان در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه از رشد ۱۷۵درصدی سود هر سهم در این دوره نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته خبر داد.

به گزارش رتبه آنلاین از بازار سرمایه (سنا)، شرکت صنعت روی زنگان در گزارش ۶ماهه تلفیقی منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹، سود عملیاتی را ۲۰میلیارد ریال، سود خالص را ۱۶میلیارد ریال و سود انباشته را ۵۵میلیارد ریال اعلام کرد.

این شرکت در گزارش منتشر شده خود به رشد ۱۷۵درصدی سود هرسهم تلفیقی اشاره دارد که با این افزایش به رقم ۱۶۸ریال رسیده است. «زنگان» سود هرسهم شرکت اصلی نیز با افزایش ۵درصدی نسبت به سال مالی گذشته به مبلغ ۱۰۴ریال رسید.

در صورت های مالی ۶ماهه شرکت اصلی سود عملیاتی ۱۲میلیارد ریال، سود خالص ۱۰میلیارد ریال و سود انباشته ۸۳میلیارد ریال منتشر شده است.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که پیش بینی شده در سال جاری میزان تولیدات و فروش محصولات شرکت افزایش یابد. همچنین خدمات پر عیارسازی از طریق روش ثقلی (اسپیرال) تغییر کاربری واحد خشک کن به کوره کلسیناسیون بهره برداری از معدن سها آسپرین ایجاد شود که این موضوع از برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ محسوب می شود.

علاوه بر این «زنگان» اعلام کرد که با توجه به افزایش میزان شیوع بیماری کرونا و درگیری کل جامعه با این موضوع اثرات ناشی از این بیماری برای شرکت قابل پیش بینی نیست. افزایش قیمت های حامل های انرژی در ۶ماهه آتی موجب افزایش قیمت تمام شده محصولات و خدمات شرکت خواهد شد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید