پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیپرتفوی بورسی «ونفت» ۱۴۳هزار میلیارد ریال افزایش یافت

پرتفوی بورسی «ونفت» ۱۴۳هزار میلیارد ریال افزایش یافت

سرمایه گذاری صنعت نفت

شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد یک هزار و ۴۳۱میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال خبر داد.

به گزارش رتبه آنلاین از بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ سود هرسهم را ۳۲۳ریال اعلام کرد.

این شرکت در دوره مورد گزارش سود عملیاتی را ۵۴۰میلیارد ریال، سود خالص را ۵۳۲میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۲هزار و ۴۷۵میلیارد ریال منتشر کرد.

«ونفت» در صورت وضعیت سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد یک هزار و ۴۳۱میلیارد و ۶۵۹میلیون ریالی پرتفوی خود خبر داد که بهای تمام شده آن با رشد ۶۸۱میلیارد و ۶۴۱میلیون ریالی به یک هزار و ۷۳میلیارد ریال رسید و ارزش بازار آن را با افزایش یک هزار و ۸۵۳میلیارد ریالی به ۲هزار و ۵۰۵میلیارد ریال بالغ شد.

سرمایه گذاری صنعت نفت در این دوره کل مبلغ واگذاری خود را یک هزار و ۲۵میلیارد ریال اعلام کرد که سود این واگذاری ها به ۵۹۸میلیاردو ۹۹۰میلیون ریال رسید. از سوی دیگر کل مبلغ بهای تمام شده سهام خریداری شده که در بورس پذیرفته شده اند به یک هزار و ۹۴میلیارد ریال بالغ شده است.

در این گزارش، حسابرس و بازرس قانونی شرکت اعلام کرده است که نتیجه عملیات در شرکت‌های فرعی جوی گستر و شیمیایی نفت گستر در دوره مورد گزارش، همچون سال‌های قبل منجر به زیان شده و شرکت‌های یادشده مشمول مفاد ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت هستند. لذا تداوم فعالیت شرکت‌های مذکور منوط‌به نتیجه‌بخش بودن اقدامات مدیریت آنها جهت خروج از زیاندهی و دستیابی به فعالیت‌های سودآور است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید