چهارشنبه 29 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیسقوط شاخص کل بورس

سقوط شاخص کل بورس

نیمه اول بازار امروز قرمز و با افت شدید هر دو شاخص کار خود را اغاز کرد

گزارش نیمه اول بازار بورس

به گزارش رتبه آنلاین از وقایع روز، نیمه اول بازار امروز قرمز و با افت شدید هر دو شاخص کار خود را آغاز کرد.صف فروش های بسیاری که در نماد های بزرگ و کوچک تشکیل شدند .حقیقی هایی که دراین قیمت ها در نماد های شاخص ساز شروع به فروش کردند و حقوقی های که در قسمت خرید قوی حاضر شدند. امروز نماد برکت پرحجم و همچنان مثبت کار خود را ادامه داد در نیمه اول بازار تقریبا شاهد یک دست بودن بازار بودیم و اکثریت بازار در منفی های کامل معامله میشدند اما این شرایط در پایدار نبود و در نیمه دوم تغیراتی در آن ایجاد شد.برخی از نماد ها نیز صف سنگینی نداشتند و شاهد تشکیل صف های کم حجم آنان در قسمت فروش بودیم.

سقوط شاخص کل بورس

گزارش نیمه دوم بازار بورس

در نیمه دوم شرایط اما متفاوت بود نماد های کوچک بازار خودی نشان دادند و توانستند صف فروش های خود را جمع آوری کنن این اتفاق در همان اوایل نیمه دوم همزمان با جمع آوری صفوف فروش شستا شپنا فولاد و دیگر بزرگان بازار افتاد و در سهام شرکت های کوچک نیز شاهد رنج های مثبت بودیم .

در سهام های بزرگ این جمع آوری صفوف نتوانست امید دهنده باشد و شاهد شکل گیری دوباره این صف ها بودیم اما بعضی از نماد های کوچک توانستند در دامنه های بالاتر معاملات خود را دنبال کنند و نماد هایی که در دامنه مثبت معامله میشدند توانستد صف خرید خود را تشکیل دهند از جمله این نماد ها کروی کبافق خاهن وپست و دیگر نماد ها بودند.

گروه کانی های غیر فلزی امروز معاملات خوبی را تجربه کرد و گروه هایی مانند انبوه سازی و حمل و نقل نیز بهتر از دیگر گروه ها بودند سهام شرکت برکت نیز با تاثیر از اخبار خوب همچنان در دامنه مثبت معامله شد.

در بازار امروز نیز همچنان میل به برگشت سهام های کوچک بسیار بود اما در مورد سهام شرکت های بزرگ فعلا چنین چیزی را نمیتوان گفت اما حقوقی ها همچنان خریداران قوی این نماد ها هستند.

امروز شاخص کل با افت 43685 واحدی و شاخص هموزن با افت 8539 واحدی معاملات امروز را به پایان رساندند نماد های فملی فولاد فارس شستا کگل بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل بورس تهران داشتند.

سقوط شاخص کل بورس

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید